Maestroox3 schreef:Knappe Haf heb je!

Tooske schreef:Knapperd idd! Mij viel de mooie stallen daarachter jou op zeg!
Change3x schreef:Ziet er zoals altijd heel goed uit!

Dank jullie
Ja zijn erg fijne stallen, mooi ruim.
Birmaantje schreef:Mooie foto's van je knappe haflinger
Vind het rijden er toch al veel beter uitzien en je gaat wel vooruit! Denk aan je houding en je handen maar dat geef je zelf ook al aan.
laatste foto erg mooi gedaan
Dank je 
Is er zo'n verschil dan ? 
Ja mn handen, ik had zo'n gek knikje in mijn pols, die zie ik hier niet zo erg als in 2 topics eerder.
Ook weer zoiets wat ik mezelf elke keer opnieuw moet afleren.
xmarloesx2 schreef:hele mooie foto's! ik vind het rijden er heel ontspannen en fijn uitzien, verbeter puntjes geef je zelf al aan nog heel veel succes komt zeker helemaal goed met jullie

Dank je wel
Ben ook weer erg gemotiveerd haha!
anneliesdj schreef:Ziet er fijn uit zeg, hij kan leuk lopen.
Geef hem bij het uitstrekken in draf iets meer ruimte van voor, dan zal hij ook met het voorbeen meer ruimte pakken.
Dat achterover hangen vind ik meevallen hoor, het mag ietsje minder.
En de laatste foto is echt beeldschoon, alleen vind ik de manen daar erg storend, óf ze moeten in knotjes, óf ze moeten lang, óf je moet ze netjes op gelijke lengte trekken.
Dank je wel Annelies!
Ja dat zag ik inderdaad ook terug !
Voor mijn idee zit ik zijn middendraf en uitgestrekte dan beter uit maar ik moet dat gewoon leren uitzitten.
De manen snap ik, maar dit was een spontane actie, ik stond achter bij de stallen om blackfoto's te maken voor de meiden van stal en zo kwamen we ook bij Asra uit.
Er is indd 1 stukje mis gegaan maar gelukkig groeit het knap snel aan 
Hoipiepeloii schreef:Angela schreef:Aandachtspunten geef je zelf al aan.
Vooral het achterover hangen is heel fiks (maar zo te zien schrik je daar zelf ook van), en ook je polsen doen dingen die je eigenlijk niet wilt. Je lijkt je paard met best veel kracht te rijden op een aantal foto's, probeer meer "te geven" en minder "te nemen".
Je hebt wel een erg leuke haf die lol in zijn werk lijkt te hebben

Dat vind ik wel heel erg overdreven.. Foto's zijn maar momentopnames. Er zijn ook genoeg momenten waarop ze juist iets te weinig 'zit', dus om daar een goed oordeel over te vellen moet je toch bewegend beeld zien.
Ik vind het er vriendelijk uit zien! Volgens mij mag je alleen nog iets mooier op je zitbeenknobbels zitten en je been los laten hangen, zodat je jezelf niet omhoog drukt. En dan nog wat mooier je handen voor je zadel en wat meer van achter naar voren

Dan wordt het nog fijner!
Dank je! Het klopt wel dat ik niet veel achterover hang maar vooral bij het strekken .
Ik wil binnenkort mn stijgbeugels eens eraf halen zodat ik meer ga zitten , want wat je zegt klopt.
Enneh leuk je eindelijk gemeet te hebben
ook al was het maar ff.
Angela schreef:De opmerking fiks achterover slaat op de foto die nu in link is gezet (pasje naar voren).
Dat weet ik en ben ik me ook van bewust, het staat er ook bij (stok achter mn shirt/vest ) 
Misschien dat dat helpt haha.
De reden van link is omdat ik was vergeten om de blackfoto erbij te zetten, en ik anders over de 15 zichtbare foto's kom.
Tot zover bedankt iedereen