Leuk dat je komt kijken in ons topic! Zins eind maart ben ik in het bezit van een hele leuke appaloosa merrie. We begonnen met wat problemen, ze was erg gespannen met opstappen en bolde dan verschrikkelijk en kon dan zelfs gaan bokken. Voor mijn gevoel was het een probleem en geen jongigheid, hoe vaker ik reed hoe erger het werd. Ik heb eerst de zadelmaker laten komen, die vroeg of ik het wilde laten zien want hij kon niks vinden aan mijn zadel. Ik ben toen zo opgestapt en het ging helemaal mis, ze begon te bollen en onwijs te bokken. Ik viel eraf en had een gescheurde spier + zwaar gekneusde rug
, 5 weken volledige rust op bed...Ondertussen had ik al een afspraak gemaakt bij de paardenfysio, zij heeft Stippie toen behandeld en gelukkig is het helemaal goed gekomen
. Inmiddels rijden we zins begin juni weer ongeveer 3/4 keer per week. 1x per week naar les op de club en 1x prive les. Verder wisselen we de bak af met buiten rijden, dat doet ze ontzettend braaf!
1 juli hebben we onze eerste onderlinge wedstrijd gereden, dat ging redelijk goed. We hadden 2 ''winstpunten" en een 1e prijs
http://www.youtube.com/watch?v=Y5FwOQ9evmA
Vandaag hebben we onze 2e niet federatie wedstrijd gestart, weer 2 nep puntjes en een eerste prijs.
Iets achter loodlijn

Iets op de voorkant maar wel mooi op lengte

Meer lengte

Meer lengte geven/hand niet terug werken

Lekker op het strand relaxen

Aan het impuls moet gewerkt worden en ik moet haar niet te diep rijden. Verder alle tips commentaar welkom

.
. Hoop dat je er een leuk stippie uit krijgt!

)
)