Het is alweer een tijdje geleden dat ik een topic heb geopend van Kadans en mij. Afgelopen week zijn wij een weekje op vakantie geweest bij Zee en Duin bij 's Gravenzande. Het is slechts 30 km. van mijn huis vandaan

Even over Kadans:
Haflinger
7 jaar
nu 2 jaar van mij
Rijden vooral dressuur (wedstrijden) maar maken natuurlijk ook veel lol!
Zondagavond kwamen we aan en zijn we alvast even het strand gaan verkennen. Kadans rook aan het begin het strand al en kon bijna niet wachten tot we het strand op kwamen! Helaas hadden we wel erg grauw en donker weer..
De dag erna op maandag zijn we in de ochtend naar het strand gegaan omdat we blauwe lucht zagen. Helaas eenmaal op het strand aangekomen was de lucht helemaal dicht getrokken en hadden we nog net geen spetters haha. Toch nog leuke foto's kunnen schieten. Het was alleen wat lastig omdat mijn vriend totaal niets van fotografie weet dus het nogal lastig uitleggen was wat ik wilde

Dinsdag zijn we ook lekker veel bij de stal geweest en hebben we op het strand zelf geen foto's meer gemaakt. Wel hebben we nog even lol gehad in de bak

Woensdag hebben we helaas geen foto's gemaakt...
Donderdag hadden we alweer onze laatste rit op het strand. Het was erg mooi weer en we zijn dan ook weer even zonder zadel gegaan. Het was super met dit mooie weer te rijden!
Vriend even wandelen met pony

https://lh6.googleusercontent.com/-Mdpa ... G_3837.JPG
En zelfs nog een stukje de zee in!
De laatste dag zijn we terug naar huis gaan rijden. De rit zou 28 km zijn. Aan het begin ging het wat moeizaam met wat vrachtwagens maar daarna ging het echt super! Onderweg zijn we ook nog even gestopt om wat te eten bij het pannenkoekenhuis en zelfs Kadans werd daar helemaal verwend met een appeltje en water.

We kijken terug op een super vakantie met heel erg veel lol en leuke dingen!
Ik hoop dat jullie ook genoten hebben van mijn topic!