27 december kreeg Lara een knieblessure, waarvan ze dachten dat het een peesblessure was.
We zijn tot 2 maanden geleden altijd braaf op het harde wezen stappen, weer of geen weer.
In april mocht ik er weer op! Super blij dat ik was! En terecht, we waren al bijna een half jaar verder.
En eind juni hadden we al zoveel vooruitgang geboekt dat we weer mochten draven!

Tot vanavond..

Eenmaal op stal zocht ze wel gelijk naar haar eten, en helemaal in de war was ik vergeten haar musli klaar te leggen. Toen ik dat ging halen begon ze ook weer heen en weer te draaien en te hinniken, wat me (op het draaien na) toch nog een beetje hoop gaf. Maar toch, het zit niet goed.
Ik heb ook zonder te twijfelen de DA gebeld, die zei dat hij nu niks kon doen aangezien ze veilig op stal staat. Ik moest hem morgenochtend (als ik ben geweest) weer terug bellen, en zat het nog niet goed, zou hij er gelijk aankomen. Dat is dan wel fijn.
Maar toch, we zijn al zolang bezig, en we zijn al zovaak afgedaald, maar nooit zo erg. Ze laat nu duidelijk merken dat ze pijn heeft, en voorheen bikkelde ze zich daar doorheen.

Ik hoop gewoon dat het, maak niet uit hoelang het duurt, weer goed komt met m'n lieve paardje. Ze verdiend helemaal geen pijn.

Sorry voor het lange verhaal, maar duimen jullie mee?