C'est bon (v. Dayano x Alasca) weer eens!!! L2/M1

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annutjuuh

C'est bon (v. Dayano x Alasca) weer eens!!! L2/M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 20:54

:wave:

Ik vond dat het weer eens tijd was voor een nieuw topic van ons! :D We hebben weer veel vooruitgang geboekt de afgelopen maanden! Sinds 2 maanden ben ik met Bon gaan lessen. Ik merkte gewoon dat we daaraan toe waren. Het zat er wel in, maar kwam er niet uit. Even ter vergelijking ons vorige topic:

[RT-HAW] C'est bon (v. Dayano) @ dressuurwork (L2) en balkjes draven!

We lessen nu 1x in de 2 weken en hebben nu ongeveer 5 lessen gehad. We werken eigenlijk aan een aantal dingen, zoals: Meer bij elkaar en op het achterbeen krijgen, buiging, schakelen, middendraf (wat nu eindelijk een beetje begint te komen) enz.
Ik merk wel dat ze weer sterker is geworden en dus ook weer een stukje constanter wordt. We zijn een begin aan het maken met de contra, wat eerst alleen maar uitliep op rennen of terug in draf vallen :P
Verbeter puntjes zijn nogsteeds de middendraf, het op het achterbeen blijven en we gaan rustig aan iets meer kleine stukjes (richting) verzameling mee pakken. We trainen dus rustig naar het M1 toe!

Sinds gisteren weten we ook dat we door mogen naar de Brabantse in augustus, dus we hebben nog even om de puntjes op de i te zetten!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie ook vooruitgang zien! Tips zijn ook zeker welkom, het liefst onderbouwd, dan heb ik er nog wat aan!! :D

Mijn vader heeft een klein stukje aan het eind van het rijden gefilmd. Hij kwam kijken en dus mocht hij meteen filmen, dan kan ik het zelf ook mooi terugzien! ;)

:evaw: Groetjes Anne!

annutjuuh

Re: C'est bon (v. Dayano x Alasca) weer eens!!! L2/M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 08:54

Niemand?? |(

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:58

Ziet er leuk uit!
Nette houding heb je. Veder kan ik niet zoveel comentaar geven omdat het best ver weg

Nog heel veel plezier met hem!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:59

Ziet er hartstikke netjes uit Anne, ik gok dat je zelf ook heel tevreden bent met dit beeld :D ?
Succes op de Brabantse!

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:18

Wat leuk om de vooruitgang te zien, ik heb wel eens eerder topics van jullie bekeken! Ziet er fijn uit en ik herken veel van je training aangezien ik op hetzelfde niveau nu aan het trainen ben.

Ziet er fijn uit... Ben jezelf ook tevreden met het beeld?

Bartello1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:26

Ziet er goed uit. Mag van mij alleen wat meer sprong houden in de rechtergalop. Wel weer mooie overgangen vanuit galop naar draf. In de draf loopt hij er ook lekker doorheen, zover ik kan beoordelen. Jammer dat het een beetje ver weg gefilmd is.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 15:00

Anne vind het er fijn uitzien! Het staartzwiepen is ook bijna helemaal verdwenen! Succes op de brabantse

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-12 09:03

Bedankt voor jullie reacties! :)

Ik ben zelf ook tevreden met het beeld! Ik vind zelf dat ze nog wat constanter in de aanleuning mag worden, maar dat komt vanzelf wel!

Bartello1: Rechtergalop moet ze idd nog wat sterker worden. Rechts was voorheen ook echt haar moeilijke kant wat betreft buiging. Dat is nu al een stuk verbeterd!

Zal proberen om het volgende keer weer van wat dichterbij te laten filmen, maar pap vind het wel prima om lekker vanuit de picknick tafel die buiten de bak staat te filmen :P