Gister avond ben ik alvast gaan voorproeven voor de Olympische Spelen en ben ik naar de kür op muziek geweest bij het CHIO. Het was een fantastische avond met echt werkelijk waar fantastische sport! Een hele hoop kippenvel momentjes heeft het mij bezorgd en ik hoop jullie een beetje te kunnen laten mee genieten. Ik heb zoveel mooie foto's dus het si echt een hele kleine impressie! En een impressie van de Argos Oil prijs Inter I kür op muziek volgt nog!

Philippe Jorissen met Le Beau

Vicky Smits-Vanderhasselt met Daianira van de Helle. Haar paard had een fantastisch schattig trekje met zijn lip, maar ze deed zelf ook even mee.

Hans Peter Minderhoud met Glock's Tango

Liet en prachtige passage zien!

De winnares van de avond Tinne Vilhemson met Don Auriello. Een hele mooie en constante kür!

Passage

Anky die echt een fantastische kür neer zetten! Een welverdiende staande ovatie kreeg en meerdere kippenvel momentjes heeft bezorgd. Echt het was als vanouds fantastisch!

De piaffe's en passage's waren enorm sterk!

Anky was zelf ook enorm blij!

Minna Telde met Santa. Wat knap om met een paard met maar één oog op dit niveau zo te presteren! Respect!

Imke met de reus Toots! Jammer genoeg was het eigenlijk te donker om te fotograferen.

En mijn favoriet van de avond! Edward gal met Undercover. Ik had echt het gevoel dat hij in de piaffe en passage's Totilas terug had. Wat een fantastisch goed gereden kür! Kippenvel!! En ben blij dat ze mee gaan naar de spelen!

Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik