We zijn (al zeg ik het zelf) de laatste paar weken echt enorm vooruit gegaan.
Ginger is een 15 jarige haflinger merrie. Ze is 1.46 m. en ik rijd haar sinds maart 2011.
Eigenlijk zijn we pas sinds augustus 2011 echt aan het werk gegaan, daarvoor was het meestal lekker boscrossen of wat meeliften in de bak.

De galop is altijd erg moeilijk geweest. Meestal drukte mevrouw haar rug gelijk weg en kop omhoog en was ze nog al stuur- en remloos.
Maar ook dat gaat de laatste weken steeds beter,ze blijft mooi laag met haar hoofd en het tempo is ook meer onder controle.
Vanaf 8 juli tot en met 13 juli zijn wij te vinden op het KNHS trainingscentrum in Ermelo voor de zomerinstructieweek Allround paarden.
Ik heb er onwijs veel zin in en ik hoop dat we er ook nog wat gaan leren.
De startpas is binnen dus ik hoop dat het gaat lukken om mijn debuut te plannen voor in augustus.
Ik weet dat er nog veel verbeterd kan worden, vooral aan mijn houding (want die is echt bagger..

Ik moet op m'n gat blijven zitten in galop, benen lang, hakken uitdrukken, tenen naar binnen, schouders ontspannen en ik moet gewoon wat trotser gaan zitten.
Volgende keer gaan mijn beugels ook een gaatje langer.
We hebben zowel links als rechtsom gereden maar mams heeft eigenlijk alleen van linksom foto's gemaakt.
En natuurlijk hebben we ook gestapt etc.
Nouja op naar de foto's..

Houd het vriendelijk,
Liefs Feline.