Shanti is een 5 jarige merrie van Nassau, die vorig jaar een veulen heeft gehad. Ze loopt dus niet zo heel lang onder het zadel. Ik heb haar al 2 keer meegenomen naar springcursus, en dit was de 4e keer dat ik er mee ben gaan springen.
Wees een beetje lief voor ons

Als je de 1e al niet goed neemt, en toch de rest wil halen, dan ga je zo lopen

Dit was al wat beter, ik moet misschien wel ietsje losser laten en meezitten..
Na een aantal niet mooie foto's.. (verkeerde momenten) zijn we de in uit gaan springen

Toen hebben we hem maar iets dichterbij gezet. Shanti is wat sloom, ze springt pas lekkerder als het hoger is, maar ik wil niet veel hoger, want ze moet eerst de techniek beter beheersen.. Ze kwam net niet lekker uit zoals op de foto hierboven ook te zien is..
Want, waarom zou je springen als je ook kan draven....

Dit werd al wat beter..
Voor mijn gevoel laat ik mijn handen teveel los, maar op de foto ziet het er wel strak uit..
We hebben ook een ander lijntje geprobeerd. Eens iets anders dan de rechte lange 60 meter lijn..

Maar ze deed het wel

Ik ben er na deze foto's wel achter gekomen dat ik de volgende keer echt een grondbalk neer ga leggen bij de hindernissen. Ze komt er te ver onder..
Zelfs uit bijna stilstand kon ze nog springen, ik schrok gewoon van hoe hoog ze ging...!!

Deze vind ik de mooiste denk ik, hier zie je wel duidelijk dat ze volgens mij wel redelijk kan springen met een goede techniek (Voor zover ik er als dressuurmiep wat vanaf weet

Ik vond dat mijn brave paardje het maar knap deed! In uitjes vind ze nog erg moeilijk, maar moeten we goed gaan oefenen van de osteopaat! Dus dat gaan we dan maar braaf doen

Ik ben in ieder geval helemaal trots!!