Afgelopen zaterdag ben ik met Jut en Juul bij de meeting geweest op de Soesterduinen. Dit was voor de pony's de eerste keer dat ze weg gingen van huis! Nouja, afgezien van de wandelingen die we hebben gemaakt

Onderweg wel de hele trailer volgescheten, en lekker rondgedraait in de trailer. Een vrolijk geluidje erbij opgezet, maar we zijn heelhuids aangekomen!
Juultje bedacht bij de soesterduinen dat ze wel via de voordeur naar buiten kon, maar gelukkig kon ze niet door mij heen

Er zijn superveel fotos gemaakt, en ik heb ze nog lang niet allemaal, maar het kriebelde al zo hard om een topic te maken, dat ik mezelf niet kon weerhouden. En ach, dan open ik volgende week toch gewoon nog een topic? Jut en Juul zijn zo leuk

Het was moeilijk om een selectie te maken tussen alle leuke fotos die ik al heb gekregen, maar het is toch gelukt! De 15 leukste tot nu toe op een rijtje

De pony met het bruinlederen of het blauwe touwhalster is Juultje, de pony met het zwartlederen of gele touwhalster is Juttie!
Geniet van mijn monsters

Jut & Juul

Juul ziet overal hindernissen

Jut vind het allemaal wel prima

Juul & Jut

Ook Jut kan springen!

Juultje vind het leuker volgens mij xD

Juultje

Jut & Juul

Samen met mijn vriendin, die mee was om 1 van de monsters vast te houden!

Jut zet het gas erop...

Jut & Juul

Onderonsje met Jut

Flying Pony!

Jaron en Juul

En op het einde mocht Juul doen wat ze het liefste doet... ROLLEN!!

Deze foto's mogen niet zonder voorafgaande toestemming van de fotografen gebruikt worden op internet!
Fotografen, heel erg bedankt voor deze superleuke dag en de onwijs gave fotos!