Afgelopen zaterdag was ik met vriendinnen naar de North Sea Jumping, zodat ik ook eens kon oefenen met foto's maken van springende paarden. Was heel erg leuk om te zien, zo'n internationale wedstrijd. Heb enkele mensen gezien waar ik al van gehoord had of zelfs kende, en heb bij het omroepen ook een paar keer 'Olympische Spelen' horen vallen, dus wie weet rijden ze ook echt mee, haha

Er was een klein stukje afgezet waar je foto's mocht maken, helaas was dat een héle slechte hoek, dus kon je maar een drietal hindernissen mooi op de foto krijgen, en als je dan even vergeet scherp te stellen is het helemaal verpest. Enkele foto's zijn toch nog redelijk gelukt, dus opbouwende kritiek en tips zijn zéker gewenst!
1/ In de inrijpiste.

2/ Mijn officiële, allereerste springfoto

3/ Dit licht en scherpte vond ik leuk

4/ Poging tot ingezoomde foto, voorbeen is erg onscherp, dus hiervoor zijn tips echt heel fijn.

5/ Ook in de inrijpiste.

6/ In de wedstrijdring, categorie 1m35.

7/ Idem, volgende combinatie.

8/ Vond ik zo'n leuke foto, vooral omdat de ruiter echt met een gigantische glimlach op haar gezicht zat

9/ Alweer een schimmel

10/ Beetje onderbelicht, vond 'm verder wel leuk.

11/ Een bochtje....

12/ En als laatste, een beeldje dat daar bij de standjes stond.

Wil de foto's ook nergens anders terug zien zonder toestemming Niet dat iemand dat wilt, maar oké