Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:. Na lang proberen is er besloten om een dierenarts te laten komen die het dier een kalmerings middel kon geven waardoor vervoer na de oorspronkelijke locatie mogelijk was.
stef schreef:Raaaaaar verhaal...
lees hier toch echt wat anders:
http://www.brandweer-zeewolde.nl/html/h ... ening.html
Jotoma schreef:Waarom staat een eigenaar zoiets dan toe?
Waves schreef:Jotoma schreef:Waarom staat een eigenaar zoiets dan toe?
Als de politie dit besluit heb jij als eigenaar echt niets in te brengen hoor...
Politie heeft de ballen verstand van dieren dus die zullen wel gedacht hebben dat het dier toch een gevaar is voor het verkeer of nog verder wegloopt ofzo. Dieptriest om als eigenaar dan te zien hoe je merrie wordt doodgeschoten. Als ik de eigenaar was zou ik een officiele klacht indienen over dit optreden of ze zelfs aanklagen.
Dit is dus weer een waarschuwing voor paardeneigenaren om in godsnaam je omheining goed te blijven controleren.
Brainless schreef:Waves schreef:Als de politie dit besluit heb jij als eigenaar echt niets in te brengen hoor...
Politie heeft de ballen verstand van dieren dus die zullen wel gedacht hebben dat het dier toch een gevaar is voor het verkeer of nog verder wegloopt ofzo. Dieptriest om als eigenaar dan te zien hoe je merrie wordt doodgeschoten. Als ik de eigenaar was zou ik een officiele klacht indienen over dit optreden of ze zelfs aanklagen.
Dit is dus weer een waarschuwing voor paardeneigenaren om in godsnaam je omheining goed te blijven controleren.
En daarom zullen nooit zomaar een dier neerschieten.
Als dat verkeerd gaat heb je een heel gevaarlijk dier loslopen.
Brainless schreef:Waves schreef:Daarom heeft de boswachter ook geschoten, staat toch in het bercht van TS. Maar de politie geeft de opdracht.
Ik wacht rustig op de berichten in de media.