Voor eerdere foto's zie onderschrift en/ of profiel
Door diverse omstandigheden had ik na de winter ineens geen plekje meer voor hem
maar gelukkig heb ik een goed alternatief gevonden
en daarom is Ruari afgelopen woensdag uit logeren gegaan
De planning is dat ie daar "in de opfok" blijft tot het najaar en dat hij dan weer "naar huis" kan

Hij was súper braaf op trailer
De klep vond hij wel nog steeds eng
voor hem zou een Ifor Williams denk ik wat makkelijker zijn
maar hij volgende me braaf en stond er dus zo op 
Het was die dag wel erg benauwd
en verder had hij ook nog nooit een echte rit met de trailer gemaakt (met afspenen klein stukkie) dus hij kwam wel erg bezweet aan
Omdat hij zo bezweet was en het ook nog enorm ging hozen mocht hij de 1ste nacht in de loopstal beetje acclimatiseren
1. net gearriveerd

Hij had trouwens nog wel genoeg energie om beetje macho te doen bij aankomst
maar da's maar schijn
als puntje bij paaltje komt is het een énorm guppy
zo deed ie nl ook toen kluk er in het voorjaar weer bij kwam en toen droop ie ook heel snel af
maarja het leek dus wel heel wat
Dus ik heb die avond/ nacht nog wel extra hard geduimd dat ie zich ook echt zou gedragen
Een andere nieuwe stond dus al in de stal ernaast met trailies ertussen dus zo konden die ook alvast rustig kennismaken en als dat goed ging mochten zij de volgende dag dus lekker samen in een weitje
Vervolgens zou afhankelijk van hoe dat ging komende dagen langzaam de rest geïntroduceerd worden adhv hun karakter.
Wel ook echt fijn dat ze nu met 2-en nieuw zijn, want zo kunnen zij vast vriendjes worden en bij de introductie ligt de focus dan ook niet zo op 1

Toen was het dan eindelijk WEEKEND!!
kijken hoe mijn manneke het op nieuwe stekkie doet
met natuurlijk fototoestel in de aanslag
Hij scheen het al goed te doen gelukkig
had eigenlijk ook niet anders verwacht want hij is erg vrolijk/ vriendelijk richting andere paarden
maarja hij kwam dus wel weer macho uit de hoek en is ook best wel snel angstig bij vreemde mensen, dus dat was wel ff een klein zorgpuntje van mij
Maar tot nu toe valt dat erg mee
hij reageerde bij hen eigenlijk ook al meteen minder overdreven als soms bij anderen het geval was
en naar die andere nieuwe was ie dus ook meteen al gewoon lief! Ze stonden meteen al lief samen te eten 
2. Daar aangekomen zag het eruit alsof ze al járen samen stonden Súper braaf relaxt
Toen ik dichterbij kwam was ik natuurlijk wel reuze interessant zo met vreemd voorwerp dichtbij de wei
Wat resulteerde in wat meer actie
3. Dit was dus zijn 1ste nieuwe vriendje
(staan ook naast elkaar op 1ste foto)4+5. Neuzen met de volgende
6. Eten is belangrijker
dus gewoon negeren dat er iemand aan mijn billen zit
7+8. Vervolgens toch elkaar uitlokken, zoals het echte hengstjes betaamd
9. Een Iets grotere uitdaging
10. O nee een Alien
11. Veel nieuwe geurtjes
12. Ook nog ff hinniken naar de paardjes aan de overkant
13+14. Krijg er slaap van

15. Tot slot nog een mooi portretje
Volgens mij vermaakt ie zich wel

en zoals je op sommige foto's al kunt zien heeft ie ondertussen dus lekker z'n halster alweer af. Dat was alleen omdat ze nog niet zo lang samen stonden
maar het ging zo goed dat het wel af mocht
)
Hij krijgt er vast een heerlijk leventje 
durfde in het begin nog bijna niet echt blij te zijn
alleen staat ie daar niet meer... toch raar...
en hoop dit weekend weer eens naar hem te kunnen gaan kijken