Gister met Ulaney op pad geweest en er werden foto's gemaakt, we zijn eigenlijk nog nooit echt rijdend op een wedstrijd op de foto gezet, dus die foto's wil ik graag met jullie delen. Wedstrijd ging erg goed naar omstandigheden, ik ben ziek geweest, Ulaney had darmp probleempjes ´s ochtends en het terrein zat bomvol met vliegen en muggen, echt te ranzig voor woorden heb ook nog nooit zoveel vieze beestjes op een plek gezien! Had er genoeg binnen gekregen om misselijk van te worden
Eerste proef was een beetje tam, ik was nog niet helemaal gefocust maar tweede ging erg fijn, hadden 2 x 184 en 2e en 3e plek. Twee verschillende jury's en bij de 2e proef werd flink streng gejureerd dus ik ben wel tevreden! We rijden nog maar een maandje in de M1 maar de teller staat na gister alweer op 7, Ulaney is nog niet stabiel in zijn gedrag op wedstrijd, hij doet het of hij doet het niet... en als hij het niet doet dan doet hij het ook écht niet
. Erg frustrerend soms maar ik zal er mee moeten leren omgaan dat het zo'n ingewikkeld dier is. Altijd goed om rijfoto's te zien, heb direct een lijst met punten waaraan we moeten werken: benen niet afsteken, hakken uitdrukken, niet te ver vppr over zitten, vooruit kijken en Ulaney moet echt nog actiever in z'n achterhand worden, gaat al steeds beter maar blijft een struikelblok bij hem. Genoeg gekletst, hier de foto's!Ulaney is een 10 (autch, tijd gaat snel) jarige ruin van Gribaldi, 163 en zoals al gezegd een moeilijk paard.

Duidelijk meer van achter naar voor

Overgang van middengalop naar arbeidsgalop, moet vloeiender.

Meer achterhand

En nog 2 met z'n halfbroertje!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!