Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joolien schreef:Sorry maar ik snap eerlijk gezegd nog niet dat je met dit paard rond wilt springen. Dit is gewoon niet verstandig, gelukkig ging het goed maar wat als je een glijer maakt of ze zich op het voorbeen springt? Ze springt erg de grond in dus is het ook behoorlijk belastend voor de pezen.
Veel meer basis, basis, basis. Nu werpt ze zich over de hindernis en ik vind het niets met techniek of leer moment te maken hebben. Mja je moet haar blijkbaar zo nodig voor de competitie klaar hebben, maar daar is ze echt nog niet klaar voor...
Cowgirltjuh schreef:Joolien: ik wou niet binnengaan ivm de bodem, kijk eens op youtube, normaal loopt ze echt niet zo.. MAAR ik rijd voor een eigenaar, en als die zegt rijden, is het rijden.. Ik weet zelf goed genoeg dat dit eigenlijk te snel was voor de merrie, en de eigenaar weet het ook hoor. Volgende week loopt ze gewoon weer 1m.
Cowgirltjuh schreef:Haha ja Jolien, dat komt omdat ik nogal blond ben, ik was namelijk mijn hoofdstel vergeten haha..
Ik rijd normaal met een rubber bit en dit was een gewone dubbelgebroken trens, vandaar dus..
Het waren echt geen optimale omstandigheden
Aah leuk Lindsey! Wist niet dat je een nieuwe had? Cool! Ik ga alleen niet in Alken rijden, bah
Charisma schreef:Km's maken he! En dat is soms op plaatsen waar je niet zo graag gaat... hoop dat ik niet afkukel, die springt altijd alsof het 1.60m staat en is echt een rillerig geval (ligt me niet zo)dat wordt nog pitsen!!