Ik heb een hele tijd niet meer in de bak gereden, wel buitenritjes. Dat ik voor het laatst serieus gereden heb, was oktober 2011. Ik had toen voor mezelf besloten dat ik een tijdje gewoon lekker alleen maar buiten ging rijden. Het bak-rijden lukte mij niet goed meer (Cas kan het prima, dat laat hij wel zien met Milan_Lover) en daar raakte ik gefrustreerd van. Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en het weer eens geprobeerd. Het ging zó goed dat ik nog meer stoute schoenen heb aangetrokken en dat ik een sprongetje heb gewaagd. Cas zijn eerste sprongetjes onder het zadel dus

Caspian is een Fjordenruin van bijna zes. Hij is ongeveer 1.50m hoog. Zijn vader is Drange Rolv en zijn moeder is Karen.
Mijn beugels zaten al op springmaat, voor 'dressuur' mogen ze langer. Ook mag ik af en toe meer contact houden

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Met Milan_Lover!

10.

11. En ik moest natuurlijk ook nog even springen, helemaal zonder paard! Knap toch?
http://www1.picturepush.com/photo/a/819 ... G-2132.jpg
Oh en ik moest van Milan_Lover zeggen dat ze geen enge gezichten trekt, maar "yes!" zegt om hem te stimuleren.
Ik geloof haar niet...