Ik en mn vent paardrijden in Gran Canaria

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sammy_xxs

Ik en mn vent paardrijden in Gran Canaria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 21:55

Hallo Bokkers,

Het is alweer een paar jaar geleden, maar zat laatst te kijken naar foto's en kwam ik deze tegen!
Ik vind ze erg leuk we hadden een lekker stapritje gemaakt door de bergen, en 2 stukjes gegallopeerd.
Als ik nu kijk naar de foto's denk ik alleen van Oei := zonder cap

Maarja het is eenmaal al gebeurd dus we kunnen het niet meer terug draaien ;)

Afbeelding

Afbeelding

Een berichtje zouden we leuk vinden! :D
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-04-12 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd

Lunaeekie

Re: Ik en mn vent paardrijden in Gran Canaria :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 22:00

Leuk zeg! lijkt me heel mooi rijden daar.
Wat veel stenen zeg, op de weg daar. Denk niet dat dat voor de paarden zo fijn is

anoushka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 22:02

heb gehoord dat het er erg mooi is
Lunaeekie: paarden hebben geen last van de stenen, wij hebben hier ook veel steen en paarden hebben er geen problemen mee, zowel de paarden met ijzers als de onze sonder ;)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 22:10

Dank je wel :D
Enja er zijn heel veel stenen, vandaar dat we ook eigenlijk alleen hebben gestapt, op 2 stukjes (dat wisten de paarden zelf ook) waar geen stenen lagen konden we een stukje galloperen :D

En het was inderdaad super mooi, echt een mooi gebied om doorheen te rijden <3
Laatst bijgewerkt door Sammy_xxs op 20-04-12 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 22:11

Wat leuk, wij gaan er binnenkort heen :D Is het een beetje te doen, rijden voor een beginner? Mijn vriend kan er niks van :P

Sammy_xxs

Re: Ik en mn vent paardrijden in Gran Canaria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 22:15

Oh leuk joh! Ja mijn vriend is ook een beginner hoor (hij had voordat we hierheen gingen een paar x op mijn verzorgpaard gereden toen, ook een galopje geoefend) en daar ging het heel goed hoor. Je kan ook niet galloperen, maar mn vriend vond het juist wel erg leuk om te doen en de paarden gingen ook echt keihard, vooral zijn paard. Met stap was zijn paard de sloomste maar in de galop nou toen kon ie ineens racen :D

Maar gewoon een stapritje kan ook. Wel erg mooie paarden daar hoor!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 09:12

Leuk! Wat een stoere knappe vent heb jij! Lijkt net een plaatje uit dat TV programma. Hoe heet het nou? Liefde over de grens ofzo?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 09:34

Wat een stoere foto's :D

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 09:35

grenzeloos verliefd bedoel je denk ik?

Leuk, waren jullie met zn 2en of was er een gids mee?

rebecca1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 09:40

Sammy_xxs schreef:
Dank je wel :D
Enja er zijn heel veel stenen, vandaar dat we ook eigenlijk alleen hebben gestapt, op 2 stukjes (dat wisten de paarden zelf ook) waar geen stenen lagen konden we een stukje galloperen :D

En het was inderdaad super mooi, echt een mooi gebied om doorheen te rijden <3

Welke stal waren jullie toen geweest?

Ik heb er een keer bij El Alamo samen met 2 spaanse meiden paarden gehuurd en met een guide door de bergen een staprit gemaakt. Het bleef bij stappen ook al ging mijn paard 'El Muneco' een paar keer in draf. De Spaanse meiden hadden nog nooit gereden, vonden het echt super leuk!

dendola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 09:55

Wat leuk! Gran canaria is ons favo vakantielandje en in augustus gaan we er ook weer heen :)

Is het makkelijk om daar paarden te huren en onder begeleiding een rit door de bergen te maken? Mijn vriend kan ook niet rijden maar lijkt me super om te doen

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 11:43

Dank je wel voor de leuke reacties :D

@opisop_sop, we waren met een gids ja, ook een knappe vent op een wit paard :+

@rebecca1997, oh ik zou echt niet meer weten hoe die stal heet. De gids die meeging zat op een witte andalusier, en hij had nog een paar hele mooie andalusiers staan. en gewoon pony's waar de klanten op reden.

@ dendola, ja het is heel makkelijk hoor. De gids komt je ophalen vanaf de boulevard en rijd dan naar zijn stal. en ervaring is niet echt vereist hoor want je kan ook gewoon een lekker stapritje ritje maken.

dendola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 13:39

@Sammy, dat klinkt inderdaad makkelijk:)

Wij gaan naar playa des ingles, maar is het via de touroperator te boeken of moet je dat zelf doen?

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 13:59

Wij zaten ook in playa des ingles, volgens mij kan je het beter zelf regelen anders ben je denk ik meer kwijt. Je hebt aan het strand zo'n winkeltje waar je van alles kan boeken. Daar heb ik het geboekt. Gewoon beetje rond vragen kom je er wel hebben wij ook gedaan :p

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 12:57

Leuke foto's!

Bij Happy Horse (manege daar) kon je best leuke ritten maken :) Heb daar een paar jaar terug ook gereden. Alleen heel veel stenen ja (mijn eigen ezeltje zou duizend keer gestruikeld zijn, deze paardjes keken gelukkig wel uit)... Ow nog even een tip voor de mensen die nog gaan: zelf even bellen naar de manege scheelde toen de helft van de prijs ofzo... Heb toen de eerste keer via het hotel geboekt, maar die verdienen leuk aan zo'n telefoontje ;)

Cheeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:20

Wat leuk! Ik herken gelijk het bruine paardje! De knappe Spanjaard op de witte Anda is José, mijn ex-vriend. En inderdaad een erg leuk exemplaar om te zien ;) Dus mochten er mensen interesse hebben in een ritje dan kan ik je de naam van de stal en het adres wel geven. Hij heeft hele lieve paardjes staan, ook voor de echte beginner en spreekt goed Engels en Duits.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 14:08

hahaha :D Leuk zeg, toevallig!