[VVDD] afscheid nemen van mijn meisje...moeilijkste beslissing ooit
kreeg wel aardig wat berichtjes van mensen die wat wilden aanbieden maar helaas kon ik daar niet op in gaan.
presca heb ik toen geleidelijk aan te koop aangeboden.
ik heb denk ik wel al 30 telefoontjes en mailtjes gehad waarvan 1 heel serieus,dat was vanuit denemarken maar dat is achteraf niet doorgegaan.
verleden week op maandagmiddag werd ik gebeld door iemand die echt veel interesse had,die had nog wat vragen en zou me binnen een week terug bellen over of ze kwamen kijken.
gisteren belden ze op of ze langs konden komen,dat kon dus wel.
even voor 3 uur gistermiddag waren ze er en tegen half 6 vertrokken ze pas.
ze wilden er nog even goed over nadenken en zouden me in de loop van de week bellen want eigenlijk hadden ze gehoopt dat ze nog iets groter zou zijn.
echter waren ze nog geen 10 minuten weg toen ze weer belden,ze wilden haar graag hebben!
het klikte gewoon en ze vonden haar zo leuk!
dat was wel ff slikken,ging toch ineens wel erg snel.
ze vroegen nog of ik er moeite mee had als ze haar meteen weer kwamen ophalen.
nu ken ik mezelf en als ik er nog een week overheen zou laten gaan dan zou ik alleen maar gestresst raken en niet meer slapen vanwege het idee dat ze ging vertrekken.
ze zijn dus meteen gisteravond bij mij in de buurt een trailer gaan regelen want die hadden ze niet bij en een dik uur later stonden ze weer met trailer op stal.
toen ze kwamen aanlopen liep presca meteen naar hun toe,presca vond het dus ook goed zo.
dat luchtte wel wat op.
gelukkig zijn het heel vriendelijke mensen,ik kreeg alle tijd om afscheid te nemen en heb haar zelf op de trailer gezet.
god wat was dat moeilijk....
die man zei nog dat ik altijd welkom ben bij hun,ze sturen me regelmatig foto,s en ik mag ook altijd mailen als ik het ff moeilijk heb.
zo fijn als je dan weet dat je lieveling goed terecht komt,want dat is presca zeker.
dag lief meisje van me,ik mis je al zoveel...