meteen vanaf die dag voelde het goed bij jou, je was zo onwijs lief.
ik besloot dus ook om voor jou te gaan en toen kwam de eerste dag dat ik even met je ging rijden.
en wat had ik een lol wat was jij een grappige pony maar ooh zo lief!

Al die maanden daarna beleefde ik steeds meer lol met jou, dat je schrok van omgevallen boomstammen met buitenritjes,
of dat je ineens overal bang voor was in de bak want ja wie weet vallen de zandkorreltjes je wel aan.
maar ondanks al die leuke streken van jou kon ik je blindelinks vertrouwen en zal je me nooit pijn doen!
maar helaas toen kwam de dag dat jou baasje mij vertelde dat je ging verhuizen naar Belgie,
wat kwam dat als een schok, het is niet eind van de wereld maar ik zal je veel minder gaan zien!
wat was ik verdrietig. precies na elf maanden kwam de dag dat ik jou naar belgie ging brengen.
en eigenlijk was dit een heel leuke dag, wat was jij lief en wat voelde jij je goed thuis bij je nieuwe plekje.
ik heb een onwijs vrolijke diesel achter gelaten en wat ben ik blij met dat beeld van jou!
maar toen moest ik je toch een dikke knuffel en kus geven want ik moest weer terug naar nederland maar dan zonder jou

gelukkig hebben we nog leuke fotos kunnen maken en kan ik daar naar lachen, want jij was de rede dat ik elke dag met een lach opstond.
Gelukkig ga ik je snel weer opzoeken en ik kan niet wachten tot die dag!

dan komen hier eindelijk de fototjes, Enjoy.!
ik hoef geen commentaar dat ik zonder cap zit

1.

2.
jij liet me altijd lachen en stralen!
3.

4.
deze is een beetje wazig maar gaat om het idee

5.
jij liet ook alles toe!

6.
7.
niet echt op mijn charmants, maar het gaat gewoon om de foto

8.
9.
Kusjee
10.
daar gingen we, en wat liep jij braaf die trailer op!

11.
gekke poown! op je nieuwe plekje.
12.
even hinniken naar je toekomstige vriendjes!
13.
nog even 1 dikke knuffel en toen moest ik weer weg

Thanks for watching!
een reactie zou leuk zijn!