Vanmiddag heb ik ongeveer de helft van mijn buitenrit zonder hoofdstel gereden en dit is vastgelegd
Daarom heb ik er een filmpje van gemaakt.
So, enjoy!
Owja, ik hoef hier geen discussie over t feit dat ik geen cap op heb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat je jezelf zo in gevaar wilt kunnen brengen dat is tot daar aan toe.. Maar om daar mede weg gebruikers mee in gevaar te brengen daar de kans groter is op een ongeval vind ik érg slecht.

WhySoWhite schreef:Erg knap maar dit kan je beter voor in de bak bewaren geen cap geen hoofdstel geen noodrem helemaal niets, er hoeft maar een eend op te vliegen en je paard kan opzij springen voor die auto die langs komt..En ja, met hoofdstel heb je dan meer veiligheid. Zonder Ben jij dan verzekerd? Waarschijnlijk nietDat je jezelf zo in gevaar wilt kunnen brengen dat is tot daar aan toe.. Maar om daar mede weg gebruikers mee in gevaar te brengen daar de kans groter is op een ongeval vind ik érg slecht.
Nogmaals hardstikke knap, maar denk na en bewaar dit soort fratsen alsjeblieft voor in het land of in de bak.. Maar zeker niet op de openbare weg

xTammyy schreef:Bedankt voor de reacties
Iedereen zal zo zijn mening hier over hebben, maar daar waar ik gewoon stap waar die auto voorbij komt, loopt ie al 2 jaar en is ie nog nooit geschrokken en daar waar ik draaf en galopeer, rijdt over het algemeen geen verkeer en als dat wel zou komen kan je het van een grote afstand zien aankomen. Ik zou dit heus niet gaan doen als ik op een drukke weg was waar veel kans is op ongelukken
als ik dat zo zou rijden buiten met mijn paardje zou ie alleen maar staan grazen...haha! (in de bak doen we dit ook wel eens maar buiten gaat dus noooooit lukken
)

Mag ik vragen waarom je in draf doorzit? Heb je daar zelf een reden voor? ( nieuwsgierig
)
Elin_ schreef:WhySoWhite schreef:Erg knap maar dit kan je beter voor in de bak bewaren geen cap geen hoofdstel geen noodrem helemaal niets, er hoeft maar een eend op te vliegen en je paard kan opzij springen voor die auto die langs komt..En ja, met hoofdstel heb je dan meer veiligheid. Zonder Ben jij dan verzekerd? Waarschijnlijk nietDat je jezelf zo in gevaar wilt kunnen brengen dat is tot daar aan toe.. Maar om daar mede weg gebruikers mee in gevaar te brengen daar de kans groter is op een ongeval vind ik érg slecht.
Nogmaals hardstikke knap, maar denk na en bewaar dit soort fratsen alsjeblieft voor in het land of in de bak.. Maar zeker niet op de openbare weg
Hier ben ik het HE LE MAAL mee eens! Kijk dat jij jezelf en je paard aan dat risico laat blootstellen oké ,maar mocht er iets gebeuren en je paard richt dan schade bij een ander aan (straks loopt ie over een kind heen!) .. dat vind ik niet kunnen.
Doe dit in het weiland of de bak , waar je alleen hard gezegt je paard en jezelf kan verwonden ,maar neem geen andere in het ongeluk mee..