) eigenaresse van mijn 1e echte eigen paard! Ik kreeg hem in eerste instantie, net als de andere paarden die ik gereden heb, onder het zadel om te trainen en uit te brengen en in dit geval ook voor de verkoop. Maar ik had zo veel lol met hem dat ik besloten heb om hem zelf te kopen en heb daar nog geen dag spijt van gehad!Cupido is v. Briar en wordt in juli 5, hij is een latertje dus. Ik heb hem niet gemeten maar de 1,75 haalt hij zeker. Hij pakt het werk fijn op en is ontzettend ongecompliceerd. Alles wat je hem aanbiedt snapt hij en doet hij voor je, maar hij zal niet direct het vuur uit de sloffen lopen. En dát is precies waar ik nu dus mee bezig ben, sneller sneller sneller maken! Hij zal dan wat meer in de oprichting kunnen komen en dan kan hij straks mee het M in.
Slofje zit aan de ringen voor mijn zadel, nu hij meer aan de bak moet dendert hij soms wat door aan de voorkant en met de lammetjes in de wei had hij bedacht dat het halthouden is om rond te koekeloeren
, dus zo kan ik hem heel makkelijk wat meer begrenzen als dat nodig is.

En nog eentje in ons zondagse pak;
. Ziet er ook al erg netjes uit, je bent een stuk verder dan ik met mijn 4,5 jarige
Groot!!