Lap, in de gietende regen, is voor een woestijnpaard weer iets anders hihi! Dit was echt zijn allereerste sprongetje onder zadel. Nogal enthousiast was hij

Enkele sprongetjes later ... Al een beetje bedaart. Over mijn houding; mijn voeten, als ik spring zijn meestal mijn tippen naar buiten, bij het aanrijden zelf niet, maar dan op die sprong zelf wel ... Ik vroeg aan men lesgever wat ik er aan kon doen en hij zei dat het niet veel kwaad kan omdat ze over het algemeen juist liggen maar, meer knieën tegen men zadel houden ook op de sprong, zodat het toch overgaat. Dit is dus een paar maanden geleden en ik doe het nog altijd

"Flinke Dubai" Effe belonen natuurlijk

Dubai kreeg helaas een blessure (zat vast in z'n rug, opgelost door osteopaat) en na een paar maanden was alles weer in orde. Dus dan nog eens een sprongetje nemen natuurlijk.

Oooooh hij is zo schattig!

De problemen konden even niet op want dan raakte ik geblesseerd. Zwaar van m'n merrie gevallen op m'n rug op wedstrijd. En ik heb al zware rugproblemen, een tijdje niet kunnen stappen, nog langer niet kunnen paardrijden, was echt een hel
Maar dan toch nog eens een paar sprongetjes.
Een klein oxertje, voor Dubai dus té klein, Sorry dubsie.

Dubai had nog nooit hoger dan 90 cm gesprongen, maar voor alles is er een eerste keer, hier staat het 1m.
En GRRRRR men voeten!
(op men merrie heb ik da nie ... maar op alle andere paarden meestal wel, en het moet ophouden, en ik weet niet hoe ..; Help?)
Jippieee, Dubai's record. 1m10
en daar gaan we weer ... Die voeten!

Ik draag niet overal een cap, ik weet het. Alvast van te voren is dit men eigen keuze, domme keuze, daar ben ik mezelf bewust van, als ik spring moet ik hem ALTIJD op hebben. ALTIJD ... Nieuw voornemen (nogmaals)
Effe er op wijzen dat hij het echt wel op arabian stijl houdt! Dat staartje mhihi

Arabieren kunnen wel springen

Brand maar los!
Alhoewel, soms doet hij echt wel erg zen best en kan hij toch er wel wat van, meer dan ik zelf hihi