vandaag lieten we robin in de bak vrijspringen, wat hij over het algemeen erg leuk vindt.
hij was wel een beetje aan het klieren vandaag, heb heel wat gelachen
enjoy !
commentaar mag, maar hou het leuk !
Jiska
sorry als het hier verkeerd staat !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
normaal stopt hij vrijwel nooit, alleen vandaag was hij zoals ik al vermeldde nogal aan het klieren, en hij wordt daar gelukkig niet onzeker van. je kon namelijk duidelijk zien dat hij het er echt om deed ! de ene keer draaft hij na de sprong, de andere keer niet. dat is wisselend. maar ik ga kijken wat ik met je tips kan doen
Hij heeft een reden om te stoppen. Dat zie je ook, hij komt slecht uit, en is niet al te handig dus stopt hij. Is geheel jouw verantwoording. De grondbalk ligt ook niet heel goed, en omdat het wat hoger is kijkt hij ook in een gat en is de hoogte nog lastiger in te schatten.
ik geef mijn paard ook nergens de schuld van, ik weet alleen hoe mijn paard zich op dat moment gedroeg, en daarop baseer ik mijn mening.
Maritje1991 schreef:Is vrij springen een synoniem van paard over een zo hoog mogelijk hindernis heen jagen?
ik vind bij vrijspringen tactiek OOK belangrijk.
Geen fijn filmpje, paard weigert zeker niet uit 'klieren' dat ziet er anders uit.
ik ga er ook zeker wat mee doen, zoals ik al eerder aangegeven had

Maar zorg dan dat je iig iemand erbij hebt die er wél verstand van heeft.. Daarnaast zou ik ook werken met veiligheidsbeugels (waar je de balk op legt)
Geen kritiek, maar wel een leerpunt.