Zoals sommige van jullie weten is Indy heel erg ziek geweest en is ze eind oktober met spoed geopereerd aan een volledige darmtorsie.
Wonder boven wonder is ze toch door deze operatie heen gekomen en durf ik eindelijk te zeggen dat het op dit moment goed gaat met Indy. Ze sukkelde al langer met chronische darmproblemen, maar nu mede door een speciaal dieet gaat het gelukkig weer hartstikke goed met haar.
Indy heeft na de operatie zeer lang stalrust moeten hebben. Om haar toendertijd toch een beetje 'bezig' te houden, ben ik bezig gegaan met wat simpele clickerspelletjes. Zo heb ik geprobeerd haar te leren kleuren onderscheiden en heb ik haar willen leren schilderen. Helaas werd Indy met deze spelletjes té enthousiast, wat gewoon gevaarlijk was voor de immense buikwond, dus heb ik dit toendertijd een tijdje gestaakt.
Inmiddels mag Indy weer alles, trainen we weer en mag ik ook alweer rijden. Na al het 'droog' oefenen voor het schilderen, dus leren om een kwast vast te houden bij het handvat, vast blijven houden, weer afgeven als ik het vroeg, hebben we vanochtend besloten om eens voor het echt te gaan!

Van "Painted Pony" (1 van onze thema's die we hadden tijdens demo's)

Naar een echte "Painting Pony"!

Kijk en geniet, jammer dat er bij foto's geen geluid zit, we moesten zó lachen en Indy was zo enthousiast, de buurman was al verbaasd aan het kijken wat er aan de hand was

De 1e streep, ze schoot wat uit

Verbaasde blik vanwege onze lol, je ziet dat ze hier nog net de kwast laat vallen.....

En die belandde precies in de waterbak

Maar Indy gaat gestaag verder, Picasso heeft ook moeten oefenen tot het echte schilderijen werden!

Inmiddels kreeg ze de smaak te pakken en begreep dat het papier het doelwit was!

Toch werd af en toe de muur vrolijk meegeschilderd

Met hele ziel en zaligheid gooit ze zorgvuldig haar creaties op papier

Er begon al wat vorm te komen in het schilderij

En uiteindelijk hét resultaat, tadadadaaaa............

(Ja ik kon helaas een zwiep met de kwast niet ontwijken toen Indy besloot ook een keer op mij te mikken

Alleen nu de vraag, wát heeft Indy geschilderd? Wij zijn er nog niet helemaal uit, jullie?

Bedankt voor het kijken!!