Onwijs genoten van lange wandelingen met haar inmiddels bijna 3-jarige paard Fivaldi, mee op wedstrijd geweest met haar en een jong paard wat ze heeft beleerd en vooral ontzettend veel gelachen! Daarna weer gezellig in de trein terug naar Amstelveen. Naast een bioscooptrip naar War Horse (hoe kon het ook anders
) en nog meer lachen gingen we ook naar mijn trots! De New Forest dame Donna, waar ik 2 x per week op rijd (soms meer of minder).Ik had al een tijdje wat problemen met Donna, ze was vooral ontzettend stijf in haar nek op de rechterhand, dit kwam ook geheel onverwachts. Ik had 2 maanden terug echt een hoogtepunt bereikt, eigenlijk ging alles goed en we probeerden met les zelfs al een stukje travers wat ook niet slecht ging voor de 1ste x! Maar 4 dagen later, toen ik weer ging rijden was ze ineens ontzettend stijf en wist niet wat ik er mee aan moest! Maar in deze dagen hebben we haar weer heerlijk losgemaakt! Ben er zo blij mee! Ik weet van mezelf dat ik, vooral als ik vermoeid raak (wat niet moeilijk is op zo'n hittepetit als Donna), ga vasthouden aan de binnenteugel. Deze dagen heeft Karin me er continu op gewezen en het werkte super!
Als ik losliet, liet Donna los, heel logisch ook eigenlijk maar soms heb je er toch even iemand anders bij nodig om het helemaal duidelijk te krijgen!
Ik heb de dagen dat Karin weer weg was nog onwijs geoefend en oefening baart kunst! Donna is weer net zo lekker ontspannen als eerst en ik ben voor m'n gevoel ook weer een stuk opgeschoten! Natuurlijk hebben we samen nog onwijs veel te leren maar ik vind het heerlijk om te leren en samen verder te komen, hoop dat Rhino snel het land uit is, want we willen ook graag gaan starten!Hier wat foto's van in de vakantie made by Karin! Enjoy!
1.

2.

3.

4.
en nog 1 van d'r mooie koppie