volgens de eigenaresse heeft ze al die tijd dat ze nu bij hun staat, gehoest. nu werd het ongeveer een half jaar geleden steeds iets erger, tot nu toe en er is toen gelijk een dierenarts bij geweest. die dacht toen dat het gewoon een ''verkoudheidje'' was en dat moest wel weer overgaan, zo niet dan was het dampigheid.. wel medicijnen gehad tegen het hoesten etc. & het leek iets beter te gaan. toen het weer begon hebben we gezocht naar alternatieven.
dus met een homeopathische arts contact gezocht, manen opgestuurd en die werden onderzocht. bleek volgens haar dat het vanuit haar lever kwam die niet goed functioneerde. dus homeopathische kruiden en soort medicijnen gekregen, moest binnen 2 weken verbetering zijn. nou niet dus! na 2 weken gebeld, kregen we te horen dat we het nog even aan moesten kijken. gedaan, maar het hielp verder niks. helaas.
tot afgelopen maandag, het ging niet goed met Mel, ze stond maar te pompen, te piepen en had het hartstikke benauwd.

ik kreeg eergisteren een mailtje, dat de eigenaresse de knoop heeft doorgehakt en ze op vrijdag 9 maart as wordt ingeslapen...

het beste voor Melody, maar oh wat heb ik het er zwaar mee.. zwaarder dan ik had gedacht. dat je in zo'n korte tijd (van nog geen half jaar) al zo'n band kan hebben met zo'n lief beestje...

ik heb besloten om er bij te zijn.. voor haar, voor de eigenaresse waar ik een hele goede band mee heb gekregen, maar ook voor mezelf om het een plekje te geven. wel zie ik hier heel erg tegen op en ben ik best van slag.
heeft er iemand ervaring en/of tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
aankomende zondag hebben we nog een laatste fotoshoot met Melody..