ik was gedeeltelijk opgelucht! Geen gekke peesblessure of atrose of meer van die gekke dingen. De smid is aan de slag gegaan met speciaal beslag en Tout mocht alleen nog op stal & in de wei. Verder niets. Drie maanden later was de scheur een 1,5 cm onder de kroonrand. Ik durfde weer langzaam te beginnen met rijden. Alleen stap & draf, geen galop & geen korte wendingen. De scheur bleef netjes & groeide steeds verder naar beneden. Wat groeit een hoef langzaam! Ben ik nu achter
het rijden ging steeds beter & uiteraard werden de wedstrijdkriebels steeds groter.. Ik wilde zo graag weer
dus in januari besloten me in te schrijven voor een wedstrijd in februari, dat was gister! We waren nog niet klaar voor het M2, maar verlies zouden we ook niet rijden. Dus ik dacht; we gaan het gewoon doen! We gaan voor 170 of hoger, dat moest haalbaar zijn. En dat bleek! Genoeg gekletst
hier zijn de foto's.(helaas allemaal niet zo scherp, maar het geeft een beeld)

Peace!

Ik kon ook nog lachen

Proef 19 (stukje van het begin mist)
En een filmpje van proef 20
Onze punten waren 177 & 163. Als ik in de eerste proef nu net even 2 fouten minder had gemaakt hadden we gewoon nog een winstpuntje ook! Ik was over de hele dag erg blij & trots op Tout
hij deed echt super zijn best!
fijn dat je weer lekker kan starten Lies
viel me gelijk op!