vandaag eventjes gereden, en lieve nicole heeft wat mooie plaatjes geschoten! , deze wil ik graag met jullie delen.
Hey Kirsten wat leuk! Wat was ze vrolijk toen ze op land mocht rijden Pff bijna niet te houden en beetje klieren.. Gekke merrie..Ze moet nog wat ontspannen worden en iets aankomen maar na die tijd dat ze ziek was ziet ze er nu top uit!
haha ja! we zijn er hard mee aan het werk, ik ben ook inderdaad erg blij dat ze er nog is! haar oortjes staan eindelijk weer naar voren..
Kirsten wat ziet die galop foto er pixellerig uit, waar heb je ze vandaan gehaald? Facebook?Je bent een paar leuke vergeten (wat een bagger weer hadden we zeg)
Echt mooie foto's! Ook een knap paard, daar kan je echt trots op zijn! (maar volgens mij ben je dat ook )
Mooie qualitatieve foto's! Grappig dat Haike @ Bokt ook een scandic x sit this one out heeft. Leuk paard hoor!
Nicole schreef:Kirsten wat ziet die galop foto er pixellerig uit, waar heb je ze vandaan gehaald? Facebook?Je bent een paar leuke vergeten (wat een bagger weer hadden we zeg)haha ja, ik heb ze allemaal van mijn facebook gehaald, hihi