Drie weken terug, tijdens het allerergste winterweer, ben ik bij Desiree_1993 op bezoek geweest. Was -10 graden, er lag een flink pak sneeuw en ijs en het rijden werd ons niet gemakkelijk gemaakt door wegglijdende ponyhoefjes, maar ondanks dat trokken we er lekker op uit voor een buitenritje met haar haflinger Olina.
Dees is dan ook de fotograaf geweest van alle foto's die hier te bewonderen zijn

Rijtechnisch commentaar is zeker welkom

Meet Olina!
1.

Superleuke pony, maar wel ook van tijd tot tijd flink stout

Helaas hebben we toen niet zo veel foto's kunnen maken: we hebben een paar foto's gemaakt toen ik net voor het eerst op haar was geklommen (na een half jaar van enkel rijden op een KWPNreus van 1,78, dat was wel even wennen....), en na de buitenrit nog een leuke fotoserie tijdens een wandeling aan de hand. Daar is bovenstaande foto ook van afkomstig.
2.

Wat een leukerd is het toch.
Helaas was het niet mogelijk om echt te gaan rijden die dag: de bak was compleet bevroren en meer dan een voorzichtig drafje zat er ook niet in in verband met overal ijs....dus dat was een goed excuus om het deze woensdag nog eens lekker over te doen

3.

Lekker galopje erin! Wind door de haartjes

4.

En weer omdraaien en tot rust komen. Ik ging geloof ik net wisselen met Simone toen.
5.

Beetje scheef in het zadel geloof ik

Na onze buitenrit gingen we nog even verder in de bak; eerst Dees, toen Simone, en als laatste ging ik er nog eventjes op

Ben hier wel iets serieuzer aan het rijden dan tijdens de buitenrit, dus denk dat hier iets zinniger commentaar op te geven valt.
6.

Hier pak ik haar net een beetje op.
7.

Dit vind ik wel een fijn beeld om te zien eigenlijk

8.

Galopje! Ze wilde het liefst keihard crossen hier, haha.
9.

En nog een stukje galop. Ik reed zo te zien een beetje met de rem erop

10.

Lekker ontspannen draven. Ietsje langer teugeltje.
11.

Nog een stukje op de andere hand. Had daarbij moeite met de lengtebuiging, ze hield zich erg sterk en liep dwars door mijn binnenbeen heen. Dat ging iets later wel beter, toen ik doorhad dat het voornamelijk een beetje uitproberen was.
12.

Vind dit fijne foto om te zien, toont dat ik in de laatste maanden echt heel veel geleerd heb. Ik werk lang niet zo veel meer terug met mijn binnenhand als dat ik vroeger deed, heb een veel betere lichaams houding en zit stukken beter in evenwicht.
(https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8436_n.jpg dit is een voorbeeld van hoe ik van de zomer reed, vind het nu echt dramatisch om terug te zien)
13.

Dat was het weer!

Liefs, Eline