Woensdag heb ik Olina weer gereden. Olina is een 6 jarige Haflinger en mijn bijrijdpony. Ik rijd haar nu bijna een jaar serieus. Ik heb er sinds de kerstvakantie niet meer op gereden, en toen ben ik hard gevallen omdat Olina een beetje fris was. Woensdag heb ik eerst even buiten gereden, en daarna in de bak. Desiree (Desiree_1993, de eigenaresse) en Eline (Aleeneh) hebben er toen ook op gereden, vandaar dat ze al bezweet was.
Ik rij met martingaal omdat ik me daar veiliger bij voel. Olina wil nog wel eens bokken en met martingaal voel ik me een beetje zekerder. Ik gebruik hem verder nergens voor.
Ik weet dat we nog een hoop verbeterpunten hebben, daarom zet ik bewust geen commentaar bij de foto’s zodat jullie dat kunnen geven. Ik heb dus ook graag commentaar, maar wel opbouwend zodat ik er aan kan werken. Van een hoop dingen ben ik me ook al bewust, maar ik ben benieuwd of jullie dat ook allemaal zien. Goed, hier komen de foto’s.
1. Eerst even buiten lekker een stukje galopperen

2. Stappen

3. Van hand veranderen

4. Inzet volte

Toen al vrij snel de galop meegepakt
5. Galop

6. En de andere kant op

En dan na de galop gaat ze, naar mijn idee, al stukken fijner lopen
7. Drafje

8.

9.

10. Van hand veranderen

11.

12.

13. Inzet volte

14.

15. En nog even een foto van de zomer

Nogmaals, het is bij lange na niet perfect, dat weet ik heel goed. Maar ik doe mijn best. Kritiek mag, commentaar mag, maar opbouwend zodat ik er iets mee kan.
Liefs, Simone.