destiny wordt al bijna 2 jaar niet meer gereden ivm chronische kreupelheid, maar ze loopt weer bijna 100% goed(staan hier ook nog ergens wat foto's waar we aan de had met haar draven, en waar ze in de wei aan t showen is)
dus ik dacht dat ik er wel ff een stapritje mee kon maken
en ze was braaaaaaaaf

eindelijk weer eens op een betrouwbaar paardje gezeten(na mn avontuur met desire maandag en Quentin zn rare dingen de afgelopen tijd

alleen toen ik na een stukje stappen op een pad omdraaide om terug te stappen gaf ze even gas

daarna weer braaf gestapt, want ik vergeef het mezelf nooit als ze te veel doet en daardoor weer kreupel wordt
t zijn wel een beetje veel foto's geworden!
bij een vennetje in t bos, waar de honden altijd graag gaa zwemmen

rondje om vennetje stappen(wat ik maandag met desire ook wilde doen maar die wilde alleen maar heel erg hard)
in een wortelveld!
mond vol wortel

door een kuil heen, 2e foto waar we er weer uit komen was niet gelukt, ze ging iets te hard

als ik haar tegenhield, ging ze met dr hoofd gooien, da krijg je dit soort foto's, ze wilde t liefste nog een keer flink galloperen, maar moest stappen van mij
heel even een beheerst drafje
even poseren,maar ze wilde niet stilstaan, ging steeds achteruit of met haar hoofd gooien
't waaide best hard, dus ff mn haar uit mn ogen halen(elastiekje was ik kwijtgeraakt)
desje is echt mijn schatje