Hey, na jarenlang wat in de rondte gehobbeld te hebben met mijn pony ben ik weer lessen gaan nemen. We zijn verhuist naar een stal waar de meeste mensen fanatiek dressuren. Mijn pony is 19 en kreeg rugproblemen dit doordat haar zadel niet meer goed lag maar ik haar ook niet goed nagevelijk en over haar rug rij. Dus ik dacht als ik stop met roken heb ik geld om lessen te nemen. Ik had de instructrice al gewaarschuwt dat ik langzaam leer en een stijve hark ben. Maar het gaat verbazingwekkend goed. Ik ga elke les een stap vooruit. Zo super leuk. Ik ben wel de hele dag bewust met mijn lichaam bezig. Ontspan schouders naar achter en niet vast zetten. Bekken kantelen maar dat werpt echt zijn vruchten af. Dus je bent nooit te oud om te leren. Groetjes s
Leuk zeg! fanatiek van je. Heb je ondertussen wel een ander zadel?
Smudges
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-12 18:54
Heb hetzelfde zadel maar hij is helemaal verbouwd door de zadelmaker en ligt nu als een huis Het werkt echt goed als anti rook, want elke keer als ik denk ik heb trek in een sigaret denk ik erachter aan 'ja maar dan moet je stoppen met lessen'. Haha dan hoef ik niet meer te roken.