Ex-manegepaard Harry op de foto!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kayleigh__

Ex-manegepaard Harry op de foto!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 20:20

Hoi :D

Deze week is Harry veel op de foto geweest.
Harry is een 23jarige Kwpn'er. Hij is sinds 16 September 2011 van mij. Daarvoor is hij ongeveer 7 jaar manegepaard geweest op Manege Castellum. In het voorjaar van 2011 werd Harry kreupel en dit is gelukkig wel goed gekomen. Toch was hij niet meer helemaal geschikt voor de manege. Hij kon het werk niet meer goed aan. Ik ben toen met mijn ouders gaan praten over een pensioen voor Harry en zo is het gekomen dat Harry van mij werd. Harry begint echt aan z'n 2e jeugd. We rijden samen nog 4 keer in de week en het draait eigenlijk allemaal om lekker plezier hebben. Hij staat nog gewoon gestald op de manege waar ze ook erg blij zijn met zijn pensioen.
Ben natuurlijk onwijs blij met Harry en daarom een eigen topic. :D

Hier nog een foto van ons in zijn manegetijd. Het zal ergens in 2008 of 2009 zijn geweest.
Afbeelding

Vandaag is Harry op de foto geweest in de sneeuw. Bokker Samy zet elk jaar de pensionpaarden van de manege op de foto met de sneeuw. Harry vond natuurlijk alles interessant, behalve de camera. Maar ondanks dat zijn er super leuke foto's uitgekomen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vorige week is Harry ook al op de foto geweest bij Samy. Onze eerste fotoshoot, haha. Wilde Harry ook eens ingevlochten op de foto. Ook weer erg gave foto's waarop ie soms echt even een ander paard lijkt. Het weer werkte niet zo erg mee, maar toch zijn de foto's heel goed gelukt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zondag deden we mee met de onderlinge dressuurwedstrijd op de manege. Heb altijd gezegd dat ik absoluut geen wedstrijden ging rijden omdat ik er nogal gespannen van word. Heb me toch wel over laten halen om mee te doen. De zenuwen vielen gelukkig nog wel aardig mee. Harry is een ervaren wedstrijdpaard en heeft ooit Z1 gelopen. Ik had zelf nog nooit een wedstrijd gereden. We werden 5e in de B met 187 punten. Ben er erg blij mee, Harry liep lekker ontspannen en had er plezier in en dat vind ik toch het belangrijkste.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een berichtje zou natuurlijk leuk zijn. Eventueel rijtechnisch commentaar mag natuurlijk ook.
:D

Babsie_Flash

Re: Ex-manegepaard Harry op de foto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:22

Leuke foto's! Harry ziet er goed uit, veel plezier met hem.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:22

Lijkt me echt een fijn paard. Veel plezier van hem.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:23

Wat superleuk dat je dit zo voor hem doet! Lekker rijden, veel aandacht, wat een heerlijk 'pensioen' zo! Ik vind jullie een prachtig stel, geniet ervan!

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:23

Wat een lieverdje. Jullie zijn een leuk stel.
Wat heerlijk dat jullie nog lekker plezier hebben samen.
Ik ken hier ook een lief ouder manegepaard die regelmatig te zwaar belast wordt. Als ik het geld had zou ik het ook wel weten.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:25

Wat een mooie paardje, geniet ervan en veel succes ermee.

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:25

leuk paard zeg :) fijn dat hij nu bij jou is , en niet meer zo hard hoeft te werken op de manege ;) knap van je dat je niet eens zo zenuwachtig was,ziet er netjes uit hoor :) volgens mij zit je netjes en stoor je hem niet,het ziet er ontspannen uit. veel geluk nog met hem,en er zit vast een mooie foto bij om te vergroten :D groetjes deess

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:26

Leuke foto's Kay! Ziet er echt heel leuk uit! :)

kis6ireentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:27

Ziet er lekker ontspannen uit en hij glimt ook nog als een zonnetje. Je zou hem geen 23 geven. Hoop dat jullie nog lang van elkaar kunnen genieten. Super dat je een (manege) paard zo een mooi actief pensioen kunt geven!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:29

Het is een knapperd en wat glimt-ie toch! En die wedstrijdfoto's zien er echt super uit, ik vind jullie echt een leuk setje.
In het echt ook natuurlijk, maar jullie blijken ook nog eens fotogeniek! :D

bir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:36

mooi paard hoor!!!!! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:39

Wat een leuk paard zeg!

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:41

Leuk paard! Zo te zien heb je er veel plezier mee!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 23:01

Wauw, wat een ontzettend leuke reacties. Had ik niet verwacht, word er helemaal vrolijk van!
Dankjulliewel <3

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:26

Wat een boel reacties heb je al Kayleigh en wat een boel foto's :)
Nee, behalve dat ik blij ben hoe die het nu doet en hoe die opgeknapt is, moet ik ook even zeggen dat ik vaak de manege eigenaresse hoor vertellen hoe blij ze is dat Harry nu van JOU is. Dat ie zich geen beter baasje kan wensen en hoe blij ze met jou zijn voor hem.
Heerlijk hoe die oudjes weer helemaal op bloeien ... (oke, niet alle :+)

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 00:57

Wat is het toch een knap paard! Leuk om te zien hoe goed hij er nu uitziet, het is wel te zien dat hij het heel goed heeft bij je! Veel plezier nog samen! :)

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 01:21

Tof dat je een voormalig manege-paard mocht overnemen. Denk dat je nog veel van dit paard kunt leren!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 16:55

Dankjulliewel voor deze lieve reacties <3
Kan inderdaad nog enorm veel van hem leren. Ook qua omgang en gedrag van paarden, want er valt altijd een hoop te leren als je ineens een eigen paard hebt.