Deze week is Harry veel op de foto geweest.
Harry is een 23jarige Kwpn'er. Hij is sinds 16 September 2011 van mij. Daarvoor is hij ongeveer 7 jaar manegepaard geweest op Manege Castellum. In het voorjaar van 2011 werd Harry kreupel en dit is gelukkig wel goed gekomen. Toch was hij niet meer helemaal geschikt voor de manege. Hij kon het werk niet meer goed aan. Ik ben toen met mijn ouders gaan praten over een pensioen voor Harry en zo is het gekomen dat Harry van mij werd. Harry begint echt aan z'n 2e jeugd. We rijden samen nog 4 keer in de week en het draait eigenlijk allemaal om lekker plezier hebben. Hij staat nog gewoon gestald op de manege waar ze ook erg blij zijn met zijn pensioen.
Ben natuurlijk onwijs blij met Harry en daarom een eigen topic.
Hier nog een foto van ons in zijn manegetijd. Het zal ergens in 2008 of 2009 zijn geweest.

Vandaag is Harry op de foto geweest in de sneeuw. Bokker Samy zet elk jaar de pensionpaarden van de manege op de foto met de sneeuw. Harry vond natuurlijk alles interessant, behalve de camera. Maar ondanks dat zijn er super leuke foto's uitgekomen.

Vorige week is Harry ook al op de foto geweest bij Samy. Onze eerste fotoshoot, haha. Wilde Harry ook eens ingevlochten op de foto. Ook weer erg gave foto's waarop ie soms echt even een ander paard lijkt. Het weer werkte niet zo erg mee, maar toch zijn de foto's heel goed gelukt.

Zondag deden we mee met de onderlinge dressuurwedstrijd op de manege. Heb altijd gezegd dat ik absoluut geen wedstrijden ging rijden omdat ik er nogal gespannen van word. Heb me toch wel over laten halen om mee te doen. De zenuwen vielen gelukkig nog wel aardig mee. Harry is een ervaren wedstrijdpaard en heeft ooit Z1 gelopen. Ik had zelf nog nooit een wedstrijd gereden. We werden 5e in de B met 187 punten. Ben er erg blij mee, Harry liep lekker ontspannen en had er plezier in en dat vind ik toch het belangrijkste.

Een berichtje zou natuurlijk leuk zijn. Eventueel rijtechnisch commentaar mag natuurlijk ook.
fijn dat hij nu bij jou is , en niet meer zo hard hoeft te werken op de manege
knap van je dat je niet eens zo zenuwachtig was,ziet er netjes uit hoor
)