Ik ben super trots op mijn topper
Ik heb haar dit weekend voor de aller eerste keer mee op wedstrijd genomen. Niet omdat we al mooi een proefje kunnen rijden dat zeker nog niet maar puur voor de ervaring! Als we niet gaan leert ze het nooit. Ik heb haar nog nooit op een andere locatie gereden dan gewoon thuis, ben 1,5 maand geleden erg hard eraf gevallen dus vertrouwen was wel een beetje beschadigd.. Maand geleden heb ik haar gekocht en sindsdien gaat het elke week beter! Aangezien ze thuis wel al een spastisch kan doen had ik maar 1 doel
zitten blijven en kijken of ik wat rondjes in de bak zou kunnen draven op wedstrijd.
Maar ze was zooo braaf :lief: uiteraard wel erg veel spanning want het was allemaal toch wel erg spannend en een haflingeretende hoek bijvoorbeeld. Maar we hebben zelfs gewoon het proefje kunnen rijden die voor een 3,5 jarige paard voor het eerst op wedstrijd echt wel netjes ging! Had mijn instructrice mee en die vond het voor de eerste keer ook super gaan en denkt dat het in de toekomst zeker goed gaat komen met ons
!
Er gewoon gejureerd zoals officieel ook gejureerd zou worden maar dat geeft niet leer je van
had overigens 169 punten. Met als commentaar dat ze het erg knap vonden dat ik ondanks de spanning gewoon ongestoord het proefje heb doorgereden! Maar de punten maken me niet uit ben super trots op dr
Damella is overigens een 3,5 jarige merrie van Allacher