Nee hoor geen dramatisch verhaal van een aangereden paard.. maar wel een stiekem wel een beetje humoristisch verhaal..
Het is al enige tijd geleden gebeurt maar ik had vandaag de "uitspraak" van mijn verzekering in huis en wilde jullie het verhaal neit onthouden... Ik heb een kleuter-paard van inmiddels bijna 4 welke voorheel gestald was in een weiland met inloopstal. Goede omheining met nog een extra draadje (paardje waar hij bij stond schuurde heel erg) aan de binnenkant van de omheining met flink stoorm erop, al met al goed geregeld..
Om het weiland (welke zich midden in het bos bevind) staan enkele huizen, bijna allemaal vrijstaand.. heerlijk de ruimte dus, als ik dr zou kunnen wonen, zou ik morgen verhuizen haha, al moet je daar wel de centjes voor hebben.
De Buren van mijn paard hebben net hun huis verbouwd, allemaal super mooi geworden dus tijd voor een interieur desinger (ja ja). Deze kwam in zijn gloednieuwe (ja.. echt..) BMW X5 voorrijden om het betreffende huis eens op de meten..
Klaar met de klus kwam hij bij zijn auto aan.. en je raad het al.. mijn lieve poonie (schofthoogte 1.72m

Als een of andere idiote eekhoorn heeft meneer gekeken met zijn tanden

De interieur desinger is woest naar de staleigenaar gestapt om daar vervolgens uitgebreid te staan schelden en tieren.. Hij heeft vervolgens mij gebeld..
Om jullie een lang verhaal te besparen, ze heeft gelogen dat meerdere mensen gezien zouden hebben dat mijn paard aan de auto zat (uhuh.. en iemand die dan ingrijpt?

Ik heb me aansprakelijk laten stellen en de verzekering het lekker laten uitzoeken.. Vooraf aangegeven dat je toch wel een enorm stomme

Vandaag bleek de verzekering het volledig met mij eens te zijn.. De verzekeringsagent (zo cool he.. in 3 delig krijtstreeppak op rubberlaarzen) is op stal geweest en heeft de parkeerruimte gezien.. Oftewel ze gaan niet uitkeren...
Gaat om een bedrag van (volgens de tegenpartij

Best jammer voor foutief parkeren

Wellicht is mijn reactie een beetje bot, ik kan me goed voorstellen dat die mensen ervan balen, maar het is gezien de ruimte echt een beetje eigen schuld dikke bult.. en om mij dan direct voor vanalles uit te maken en te liegen over het feit dat 3 verschillende mensen het zouden hebben gezien.. ja dat maakt mij minder sympathiek

Wilde jullie dit niet onthouden haha

Reactie mogen maar houd het netjes ajb