We beginnen bij het begin.
Jaron is een 5 jarige tinker ruin,160 hoog en zijn vader is Connor.
Al maanden volgde ik hem, had hem op bokt zien staan, op marktplaats, en weer en weer.
En nooit verkocht, natuurlijk wel eens gemaild, maar toch maar niet.
Maar in oktober was hij nog niet verkocht
Tsja, wie wil hem nou, een mager dier, zag er niet zo charmant uit op de verkoopfoto's.
Maar dat is waar ik voor viel.
Afgesproken met de eigenaar dat ik zou komen kijken, maar aangezien ze 3.5u rijden van ons af woonde, zouden we komen kijken, maar wel met trailer er achter. na tig keer dat er iets tussenkwam hadden we 5 januari eindelijk allemaal de tijd. En zijn we gaan kijken.
Natuurlijk wist ik al lang dat ik hem wilde. en hij had alleen daar blijven staan als hij echt kreupel zou lopen.
Maar dat deed hij niet.
Hij was lomp, sleurde ons allemaal een keer over het erf, en na 2u ploeteren om hem op de trailer te krijgen lukte het mijn vriend hem zover te krijgen.
Met een plukje hooi. Achteraf lagen we dubbel, maar de 1u en 45min dat we daarvoor stonden te kloten was geen lolletje.
Wat een ei. Maar zo leuk. Dus hij ging mee naar Nederland. een gokje, maar wel een leuke.
Het enige was ik wist van hem, hij is 5, onbeleerd, maar was ooit zadelmak op zijn 3e.
Ik deins niet snel terug, en wilde het wel proberen, tenslotte als het op niks zou uitlopen zou ik hem altijd nog wel kunnen verkopen.
Vandaag heb ik voor de 4e keer op hem gezeten,en hij heeft nog geen 1x een stap verkeerd gedaan.
Hij is super leergierig, knuffelig, eigenwijs, een donder,maar ohh zo leuk!
Onze eerste kennismaking:

Staat bijgewerkt want die was smerig en hing op de grond.

Zijn onschuldige hoofd, want hij doet nooit iets ondeugends hoor

Vandaag was mijn vriend mee, en toen heb ik nog wat leuke plaatjes kunnen schieten van hun samen,.
Tenslotte voelde hij zich vorige week echt wel de paardenfluisteraar, en ik moet mijn paard nu delen

We beginnen met een gekkebek

En knuffelen doen ze niet hoor

wortel wortel wortel wortel?

Ook ik mocht vandaag nog even

Vandaag zat ik voor de 4e keer op hem. Na het rijden (15/20min) even buiten uit gaan stappen.
Rechts (net niet meer op de foto,)stonden grote witte dingen, die waren dood eng volgens hem. Maar hij blijft zo braaf.

De smile zegt genoeg denk ik

En ze weten van geen ophouden.

En met zijn nieuwe ruiter

Jaron vind het allemaal prima

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Andrea en Jaron
-edit- Zijn ondeugende koppie moest er ook nog bij!