Het waren spannende weken voor mij en calling, want eind oktober werd ze ziek en was het niet zeker of ik ze nog optijd klaar kreeg voor Mechelen. Van begin december stond ze stil tot 24 december. Ik zag dat ze niet meer ziek was, maar de vraag was als ze terug inorde was voor te springen... 26 december zijn we gaan trainen en ze voelde goed aan, ze gaf mijeen gevoel van een fris werkwillig paard

De dag zelf veel zenuwen en stress, het was de 3de keer dat zowel ik als zij 1.20 gingen springen en dan ook eens een goei 3weken stil gestaan... Tijdens de verkenning had ik er geen goed gevoel bij, het stond nogal 'technisch' en zoveel ervaring hadden wij niet.
Ze ging supper bij het inrijden, en toen we in de piste kwamen was ze de kalmte zelf! Ze trok zich niets aan van het lawaai enzo

We begonnen goed, tot aan de 5 daar viel een pechbalk, en ook op de 6B viel een balk... Terug ging alles vlot tot de 9 daar werden we uitgebeld door 2 weigeringen. Het was mijn fout, in de gebroken lijn had ik iets meer naar buiten moeten gaan zodat ik recht op de oxer afkwam!
Maar we hebben uit deze leuke ervaring veel geleerd

Paar foto's:

Oeps achter de beweging

Blooper

Deze heb ik gekocht
Wat ik ook hier wou zetten is mijn lievelingsfoto van ons seizoen in 2011

Film Mechelen:
http://www.youtube.com/watch?v=j0x0N1O1-dE&context=C393f88eADOEgsToPDskJgNDQNHFB5wjpQ6MzehKEh
Tips zijn natuurlijk altijd welkom! Ik weet dat het niet perfect is, maar wij komen allebij samen van 0 en op 5jaar tijden zijn wij samen opgegroeid tot M