. Natuurlijk was ik veel te nieuwsgierig en moesst ik hem uitproberen, storm of geen storm
en dus, paardje opgezadeld, zwemvliezen aan, duikbril op en gaan met die banaan!Noon was wat minder blij met het weer, maar ik vind het toch dapper, want het was echt noodweer, al is het misschien niet zo goed te zien op de foto's.
**let aub niet op de rijstijl en het niveau, het ging er voor mij puur om dat ik het zadel even wou proberen en toen bleek dat het toch wel leuk is om in de storm te rijden, even lekker lol met je knol-len, dus niet echt serieus
**graag jullie mening over ons en dit zadel. Ik ben er op zich wel tevreden over, al moet ik wel wennen aan de megawrongen, maar gelukkig zit mijn lange been niet in de weg. Nog even ter info.. paardje is 1.61 en ik ben 1.80 (ik lijk op haar sowieso vrij "massaal aanwezig")
draf

poseren

gluur

sjezen door de waterplas!!
(zit bewust voorover hier)

noon ten voeten uit yeehahhhh (Bok/schop/ en oortjes op oorlog!)

wat me nu zelf opvalt is dat ik het zadel iets te ver naar voren heb gelegd. Noon was flink onrustig met opzadelen en ik heb de boel vrij snel vastgeknoopt zeg maar, maar ik zie nu dat het zadel een stukkie terug had gemoeten.