eerdere forums van alex
[EJL-ITP] 2011; haflinger alex
[RIJ-ITP] fotoshoot alex en diano
nou als start van 2012 zijn wij weer begonnen met rijden, dus ik met volle moet op de fiets naar alex toe. ik had de camera van me moeder mee genomen want daar zat zo'n sportstand op. dus ik alex helemaal mooi maken, maantjes trekken, staart wassen, voetjes wassen, nieuwe dekje en peesjes op en klaar is kees. in de buitenbak konden we niet rijden want de bak was bijna overstroomd, en 3 kwart van het land stond onder het water. de stallen waren s' nachts overlopen. dus eerst moest dat opgeruimd worden wat een werk zeg. maar ik ging rijden en een vriendinnetje ging fotos maken waar we al snel achter kwamen dat, dat dus echt niet wou. met flits werden ze scherp maar erg donker, en zonder flits kreeg je ze niet scherp erg jammer dus. toen zijn we maar over gegaan naar filmen, wat op een moment ook te donker werd hellaas
even wat informatie van alex
alex de haflinger
hij is net 4 jaar, en sinds deze zomer onder het zadel
rijd hem voor een manege, en ben de enige die er op mag
meneertje is een ruin, maar het is een stoere jongenman
heeft inmiddels al een hele band met zijn rijpersoon opgebouwd en kan der wel opeten, en op de tenen staan met opzadelen.
puntjes om aan te werken
handen stiller houden
benen stiller houden
rechter op zitten en hoofd omhoog
eerst moesten we wat fotos maken van zijn nieuwe outfit.

en de maantjes natuurlijk ook

jep ik weet ik zit heel ver achter op de lepel, en ik nog een werk puntje lachen voor de camera!

en deze even uit het filmpje geknipt

en de rest hebben we maar gefilmd hellaas, was het bij het wijken te donker geworden.
http://www.youtube.com/watch?v=0uZqetHY ... 0jaIy8MzVq
xx liefst commentaar wel lief houden