Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marjolein_el schreef:Waarom rij je überhaupt nog op die manege als je een pony thuis hebt? Je zit daar, lijkt mij, voor de gezelligheid, of om er wat te leren. Beide dingen doe je hier niet dus waarom blijven? Ik zou een leuke ponyclub zoeken waar je met je pony kunt rijden!
marjolein_el schreef:Waarom rij je überhaupt nog op die manege als je een pony thuis hebt? Je zit daar, lijkt mij, voor de gezelligheid, of om er wat te leren. Beide dingen doe je hier niet dus waarom blijven? Ik zou een leuke ponyclub zoeken waar je met je pony kunt rijden!
nicky_rilana schreef:ik vindt dat je je een beetje druk maakt om niks. ik heb altijd met mijn Z pony tussen de b/ recreatie ruiters gereden, dat is pas een verschil, die hadden amper een stuur. als jij zo goed kunt rijden kun je zelf wat oefeningen gaan doen toch?? of ben ik nou gek, ik ree meestal gewoon voor mijn zelf, en als mijn lesgeefster iets zij dan luisterde ik en ree weer verder. met het springen was het het zelfde, mijn pony sprong L en de rest kon net springen. dat is dan ook een heel gat. maar lage hindernissen oefenen is ook goed. probeer dan gewoon je afstant te bepalen, kijk of jij kunt zeggen hoe groot de afstand zijn?
maar wat ik niet snapt is dat je op een manege rijd tewijl je een eigen pony hebt. kun je niet beter naar een club gaan?
KLfan schreef:marjolein_el schreef:Waarom rij je überhaupt nog op die manege als je een pony thuis hebt? Je zit daar, lijkt mij, voor de gezelligheid, of om er wat te leren. Beide dingen doe je hier niet dus waarom blijven? Ik zou een leuke ponyclub zoeken waar je met je pony kunt rijden!
Omdat het een goede manege is waar ik veel leer en ze goede paarden hebben. Verder is mijn pony niet vertrouwd op onbekend (buiten) terrein tot gevaarlijk aantoe. Ik zit er niet voor de gezelligheid daarvoor ben ik er op de zaterdag. Verder mocht ik ook paarden bijrijden maar dit is niet mogelijk vanwege mijn goede cijfers.
casperzazoe schreef:ah dat heb ik ook gehad, zo vervelend he!
Vraag of je naar een andere les mag, wel van jou niveau
zo ga je je alleen maar vervelen tijdens de les en dat is gewoon sonde.
vraag me ook af waarom je met een eigenpony (en zoveel ervaring) nog op een manege rijd!
KLfan schreef:nicky_rilana schreef:ik vindt dat je je een beetje druk maakt om niks. ik heb altijd met mijn Z pony tussen de b/ recreatie ruiters gereden, dat is pas een verschil, die hadden amper een stuur. als jij zo goed kunt rijden kun je zelf wat oefeningen gaan doen toch?? of ben ik nou gek, ik ree meestal gewoon voor mijn zelf, en als mijn lesgeefster iets zij dan luisterde ik en ree weer verder. met het springen was het het zelfde, mijn pony sprong L en de rest kon net springen. dat is dan ook een heel gat. maar lage hindernissen oefenen is ook goed. probeer dan gewoon je afstant te bepalen, kijk of jij kunt zeggen hoe groot de afstand zijn?
maar wat ik niet snapt is dat je op een manege rijd tewijl je een eigen pony hebt. kun je niet beter naar een club gaan?
Achteraf zijn we er achtergekomen dat mijn pony niet de braafste en veiligste is wat je kunt krijgen, ze heeft het een en ander kapot gemaakt en vernielt (o.a. auto bij anderen). Het is ook niet vertrouwd haar zomaar te laten rijden door anderen. Afstanden kan ik zeggen anders kun je ook geen net parcours afleggen.
KLfan schreef:marjolein_el schreef:Waarom rij je überhaupt nog op die manege als je een pony thuis hebt? Je zit daar, lijkt mij, voor de gezelligheid, of om er wat te leren. Beide dingen doe je hier niet dus waarom blijven? Ik zou een leuke ponyclub zoeken waar je met je pony kunt rijden!
Omdat het een goede manege is waar ik veel leer en ze goede paarden hebben. Verder is mijn pony niet vertrouwd op onbekend (buiten) terrein tot gevaarlijk aantoe. Ik zit er niet voor de gezelligheid daarvoor ben ik er op de zaterdag. Verder mocht ik ook paarden bijrijden maar dit is niet mogelijk vanwege mijn goede cijfers.
mika11 schreef:Ja, dat lijkt me ook wel vervelend.
Waarom rij je dan op een manege, als je een eigen pony hebt?
Volgens je profiel zelfs 3 eigen pony's.
KLfan schreef:Ik ga het ook met de instructrice regelen, heb ook een hogere stand dan de normale ruiter daar en werk er ook.