Ik ben namelijk flauw gevallen te paard..
(even ter info.. ik heb wisselend erg lage bloeddruk en andere duizeligheids en slapzijn problemen waar ik al 6 mnd. voor bij een internist loop.. het is dus niet uit het niets)
Sochtent zouden er mensen komen voor het passen van een zadeltje voor mijn pony Diaz.
Dus ik werd sochtents afgezet met de auto door mijn man.
Ik had de avond ervoor gepoetst, en ze had op stal gestaan, dus ik heb me nieteens ingespannen om te poetsen

Diaz was niet vooruit te branden! Als ik stopte met drijven stond ze stil

Met erg veel moeite had ik al 3 voltes gestapt en een halve volte gedraafd..
Na een korte pauze ging ik de hoefslag volgen, en verzamelen voor de draf. Ik begon bij C..
Voor de A wilde ik overgaan in draf.. nou daar dacht Diaz anders over! (ze is erg makkelijk in draf te krijgen normaal!) En toen ging het vrij snel, want na 3/4e hoefslag ging ik zwart zien! Ik kon niets meer!
Diaz stopte al, en de zadel-pas-mensen kwamen mijn kant al op lopen.. Ik vertelde dat het even niet ging, en voor ik het wist was ik 'weg'. Ik was net optijd vastgepakt, zodat ik niet naast Diaz belande

Ik heb me er af laten glijden en ben naast Diaz op mijn hurken gaan zitten..
Pffff.. wat kost dat ineens een energie!!
Diaz was ZO braaf!

Ik ben super trots op mijn meissie!!

Ik weet dat ik niet meer sochtents ga rijden (bloeddruk is dan het laagst) en dat ik dus echt heel voorzichtig ga doen tot de internist weer verder is..

Nog even een foto van deze ochtent:

Bedankt voor het lezen!