Jaaaaa mijn vriendje is sinds gister avond weer thuis
En natuurlijk kon ik het niet weerstaan om vanmorgen na bijna ZELF 6 weken niet gereden te hebben er weer op te gaan rijden
Dus bokker (tevens vriendin) Nadine gesmst of ze gezellig mee ging en dan ook even foto's wou maken.. Want het was al zo lang geleden dat ik foto's
samen hadden gemaakt van het rijden..
Meneer was behoorlijk fris en vrolijk haha ik moest er wel om lachen om zijn gekke streken..
In begin hadden we nog best wel veel spanning en was het weer even de knopjes zien te zoeken en de omgeving was nieuw, het waaide HARD
en het regende ook nog zo nu en dan eens met een hagelbuitje er door heen.. Maar erna ging het toch behoorlijk lekker lopen, dus hebben we ook nog even een klein kruisje mee gepakt wat meneer iets te leuk vond 
Momenteel ben ik op zoek naar een instructrice die bij mij past maar heb helaas nog niks gevonden
Mijn houding is rond uit bagger, ik zit te ver achterin het zadeltenen te ver naar buiten, druk mijn hakken niet uit (loop in het echt altijd op mijn tenen) en wil te snel voorover gaan duiken, hou men knieën niet mooi aan, en maak me niet lang.. Voor mn gevoel zitten mijn beugels al behoorlijk lang maar aan de foto's te zien lijkt dat niet echt zo.. Nou maar beetje spoed achter zetten naar het zoeken naar een goede instructrice/instructeur.
Paspoortje:
Naam: Luca S
Ras: NRPS
Kleur: Palomino
Geslacht: Hengst
Leeftijd: 3,5 jaar
Stokmaat: 1.54 (incl ijzer)
Vader: Le Matsjo
Niveau: B
Toch wou ik jullie graag de foto's laten zien, ik rij momenteel alleen met schoentjes, maar laat binnen kort laarzen aanmeten, chaps en laarzen zijn me allemaal veel te groot dus dit is de enige oplossing, en ik had koude handen van de scooter dus had mijn wanten maar aangehouden
Cognac lak hoofdstel is onderweg
Hier de foto's...
1. Frisse Luca

2.

3.

4. klein pasje vooruit

5. een pasje terug in galop *op mijn kont blijven zitten, tenen naar binnen
*
6.

Toen kreeg ik het een beetje warm dus jas uit

7. beetje tempowisselingen rijden

8. weer iets meer terug rijden

9. en weer een pasje voorwaarts, ik zit als een zoutzak en werd iets te gespannen, wel lekker actief

10. Nog een drafje.. weer zoutzak en hij iets te achter de looplijn.

En natuurlijk toen mocht hij nog even springennnnnnnn
*ik ben M springen geweest maar dat zijn aan deze foto's niet af te zien*11. en dat vond hij iets te leuk

12. dat koppie zegt genoeg

Het is nog lang niet goed, maar we trainen rustig verder.. Ik zal morgen wel behoorlijk wat spierpijn rijker zijn
Hop naar onze eerst wedstrijd tussen de grote paarden
Nog even en dan heb ik het geld bij elkaar om eindelijk mijn opmaat gemaakte laarzen aan te kunnen laten meten, hopelijk gaat het allemaal dan een stuk beter.. 
maar is zo moeilijk hij is zo enthousiast en hij gooit behoorlijk hoog op in galop... En zo tijd geleden.. Natuurlijk geen excuus maar we gaan er aan werken