Dit is 1 van onze eerste foto's samen, ze heeft haar gezicht in mijn buik omdat ze niet stil wilde staan!

Het werd koud, het vroor 15 graden maar ik wilde wel graag dat de pony's buiten kwamen, dus moest er een deken komen. Voor Biskaya super spannend! De eerste keer dat ze hem ophad, heeft ze hem ook maar gelijk in 100 stukken gescheurd

Het werd weer zomer. De wintervacht viel eraf en er kwamen witte plekjes door de zwarte vacht heen: mijn pony ging een schimmeltje worden!

Toen ze 2½ was, heb ik een hoofdstel voor haar gekocht. Ze vond het maar raar dat ze een bit in moest, maar eigenlijk heeft ze het super goed gedaan! Dit is de tweede keer met een hoofdstel. Voordat ik haar een bit indeed, is eerst de tandarts langsgeweest. Ik vond af en toe tanden en kiezen in de voerbak.

Op de foto heeft ze ook een eczeemdeken op, helaas is ze allergisch voor muggen...

Dit is een van de laatste momenten van haar ruitervrije leventje.

Biskaya is eindelijk 3 jaar! Ik mag beginnen met inrijden.

Dit is tijdens de winterstop, samen met mijn shetje. Ik weet niet of jullie kunnen zien dat ze de helft van haar manen heeft afgeschuurd in de zomer...

Toen de grond weer ontdooid was, ging het rijden verder. We begrepen elkaar nog steeds niet goed, maar heel langzaam kwam er vooruitgang. Het rijden bestond vooral uit gaan waar zij gaan wilde.

Er zat niet echt schot in de zaak, dus ik ben begonnen met lessen. Toen ging het supersnel met ons! Een paar maanden later, van de zomer tot nu, was het inrijden klaar. Wel zoekt ze nog elke keer de grenzen op. Al die tijd is ze nooit gemeen geweest, ze deed ontzettend haar best voor mij en ik ben heel trots op mijn merrie! Al zijn er ook dagen geweest dat ik haar wilde verkopen

Let maar niet op mijn houding, ik weet dat het er op deze foto niet uitziet

Leuk dat je naar mijn topper gekeken hebt, een reactie zou leuk zijn!