Daar aangekomen waaide het toch wel heel erg hard. Maar wij zijn geen mooi weer ruiters

Wij dachten dat er iemand afgevallen was en reden richting het paard. Maar het paard had helemaal geen zadel op, en liep aan een halster en een longeerlijn. Het paard leek erg in paniek, en ik dacht : Die is zich rotgeschrokken, en stiknerveus, misschien kunnen we hem vangen ( we waren nog steeds een stukje van het paard verwijderd, dus dit had ik totaal verkeerd ingeschat)
Het paard kwam op ons afgestormd, en we zagen al snel dat het een flinke woeste hengst was! ( Wel een hele mooie trouwens ) En mijn merrie is hengstig!!! En het paard van mijn vriendin is al een paar maanden drachtig! Het paard was helemaal niet bang, hij was woest!

Wij hebben zo een paar minuten die hengst van ons af proberen te jagen( en de paarden hielpen flink mee door flink van zich af te trappen) maar hij bleef bezig! Dus we dachten, wat moeten we nou doen? We zijn langzaam gaan stappen in de richting waar hij vandaan was gerend, terwijl we hem ondertussen van ons af probeerde te vechten. Gekke tinkerhengst! Toen zagen we gelukkig in de verte de eigenaar aan komen rennen, helemaal bekaf volgens mij, want die was al een tijdje bezig om hem te vangen.
Gelukkig kon de eigenaresse hem zo pakken. Die was natuurlijk super blij dat wij daar reden, anders was hij vast nog wel een paar kilometer door gedenderd. Het bleek een dekhengst te zijn...Ja dat idee hadden wij ook al een beetje

Nou, wij blij dat we van die gekke knol

Maar wat zijn wij geschrokken zeg! Echt hoor dat hebben wij weer.
Maargoed. Eind goed al goed, na een stormachtige dag vol avontuur op het strand...