Ik heb op een gegeven moment (na deze foto's die ik jullie zo ga laten zien) zelfs veel rapportages van mensen en paarden gemaakt.
Helaas zonder copyright achteraf gezien want ik zie nog heel vaak foto's die ik gemaakt heb langs komen oa in bladen en tijdschriften.
Als ik nu foto's zou maken zou ik een aantal zaken misschien ook wel anders doen.
Hierbij wil ik jullie 1 van mijn mooiste foto's toch graag laten zien en 2 gewoon mooie foto's.
Gewoon om met liefhebbers de mooie paarden te delen.
Ze zijn niet genomen met een spiegelreflex. ze zijn niet genomen met een super camera met super lenzen.
Ik had toen een zak digitale camera nml een canon powershot S1
Nooit heb ik automatisch gefotografeerd. Ik deed altijd alles met de hand instellen.
Dat kon toen nog
Nu met de huidige gewone zak digitale camera's helaas een stuk minder of ze zijn momenteel heel erg duur.
Fotograferen doe ik haast niet meer. Toen ging ik overal heen. België Nederland, keuringen, shows, particulieren, wedstrijden
Was een leuke tijd.
Deze foto's zijn genomen tijdens een grote belangrijke PRE keuring in België Flemalle 2005 geloof ik als ik mij niet vergis.
Ik was een van de weinige toen met camera.
we waren met 3 personen geloof ik op zo'n 400 mensen denk ik
Ik ben toen 3 jaar achter elkaar geweest. Steeds super mooie foto's gemaakt van mijn favoriete ras.
In een grote binnenbak zonder lampen. Alleen buitenlicht.
Hierbij mijn sprookjes paard....
In mijn ogen zo uit een klassiek boek gelopen. LET WEL!!! deze foto's zijn puur en niet bewerkt met een programma!

en nog 2 gewone mooie pre (of zoals vele in de volksmond zeggen andalusier) plaatsjes van toen
(niet de mooiste pre's maar gewoon mooie plaatjes)

Ik wilde ze toch graag eens delen met de paarden liefhebbers.

) maar dat komt denk ik vooral door het verhaal, toen ik dat las dacht ik er komen geweldige plaatjes aan... rapportages, in tijdschriften... zijn 't een paar leuke kiekjes maar meer eigenlijk ook niet