Vandaag zijn Marjon (bliksemluver) en ik naar Herman&Astrid geweest, mijn 2 lieve verzorgpaardjes! Het was kei gezellig en we hebben veel foto's gemaakt met m'n nieuwe digi

Er zijn rijfoto's, we hebben een buitenritje gemaakt, die foto's zijn echt heel raar, want Marjon wist nog niet zo goed hoe m'n digi werkt...
PS: Let vooral niet op m'n houding, als jullie tips/commentaar hebben, mogen jullie die gerust vertellen!
Daar gaan we dan...

Een foto van z'n lieve koppie...

Ziet er ook niet echt uit

Mijn uitzicht van bovenaf...

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk...

Die tenen...

Ziet er ook lekker vaag uit... Maar we waren melig hé

Marjon moest en zou een foto hebben waar ik de licht in ging (met lichtrijden) het is dr gelukt en vraag me niet hoe dat er uit ziet

Toen heb ik nog ff in de wei gereden, eerst nog met zadel, later zonder zadel, daar zijn ook foto's van

Dus nu wat serieuser aan het werk...
Even een drafje...

En ik kreeg hem voor het eerst aan de teugel, het is nog niet veel, maar het is een begin en onze eerste stap! Het ziet er misschien niet allemaal super netjes uit, maar het is iig een begin...

Best netjes...

Z'n koppie...

Ook best netjes vind ik...

Toen nog ff zonder zadel, de meeste daarvan zijn mislukt!

Daar komen we

Beetje raar, zal wel zijn gemaakt toen die niet in galop wilde!

En nog een lieve foto van mij met Herman...

Toen hebben we Astrid een beetje opgejaagd, zodat die ook wat beweging kreeg! Want het was al een beetje aan de late kant, dus hadden we niet meer zoveel tijd om een rondje te wandelen!
Ze wilde heel de tijd lekker hard rennen...

Sjoef...

Een drafje tussendoor...

En zoefff...

En de andere kant op!

Toen ging Marjon ff haar halster pakken en ging Astrid ff grazen...

En nog een lieve foto van Marjon en Astrid...

Toen gingen we weer naar huis, en onderweg waren we heel melig en hebben we leuke foto's gemaakt

PS: Door tekort aan mb's op me site (veel te veel foto's in me fotoalbum) heb ik wat foto's moeten verwijderen, en heb ook mijn melige foto's verwijderd, dus ga Marjon ff voor l*l zetten

Hoezo gestoord?

Wat moet je van me? Kijk uit ik ben gevaarlijk }>

Ze blijft gek doen...

En natuurlijk moest ze op de foto met haar grote favorieten: "Ernst en Bobbie!"

Groetjes en -xxx- Miranda