Ze is 7 jaar oud en onbeleerd!
Na het verlies van mijn grote liefde Robijn heb ik eigenlijk nooit meer plezier in het paardrijden gehad en had ook nooit verwacht weer een eigen paard in bezit te nemen.
Deze zomer liep ik via via echter tegen deze ontzettend knappe merrie aan en ik was meteen verkocht.
Lang getwijfeld, eigenlijk kwam het niet uit. Veel nadenken, straks klikt het toch niet zo goed als ik denk. Heel veel angst vanuit mijn kant vooral.
Totaal ongegrond blijkt achteraf want we klikken heel goed

Via deze weg wil ik ook even de vorige eigenaresse een hart onder de riem steken en nogmaals benadrukken dat ze altijd mag komen kijken en knuffelen, poetsen en vanaf nu zelfs rijden! Lente, je bent een topper en ik ben blij dat jou en Mo heb leren kennen!
Ik zat er vrijdag voor de 3e keer echt met zadel op en heb dus ook voor de 2e keer gedraafd!
Dit deed ik nog in de cirkel!
Ze loopt eigenlijk van zichzelf al heel stabiel en zoekt gelijk mijn hand op.
Kwestie van opstappen en wegrijden eigenlijk

De foto's staan niet op volgorde!
1.

Fijn drafje, ik zit nog wat voorover om haar te ontlasten maar dit is volgens mij echt niet nodig

2.

Uitvoerig belonen!
3.

4.

Lief bekkie

5.

Af en toe rolt ze een beetje op maar dan maak ik haar wat voorwaartser en is het probleem weer opgelost!
6.

Nog meer belonen!
7.

Rechtsom vindt ze moeilijker dan links...
8.

9.

10.

Ik ben nu echt al ontzettend gek op mijn meissie en hoop echt dat dit dan eindelijk HET paard zal zijn wat jaaaaren bij mij blijft en waar ik al mijn dromen mee waar kan maken!
Vandaag ben ik er weer op gekropen en gewoon naar buiten gegaan, stap, draf en galop, alsof ze nooit anders gedaan heeft!
Wat een superpoownie!