5 nov is het weer tijd voor onze jaarlijkse KWPN Interland Fokdag te Heikant.
Een drukke dag met veel rubrieken en een goed gevulde prijzenpot en vele extra prijzen.
Wat er die dag te doen is:
* merrieveulens aan de hand ( springen en dressuur) * hengstveulens aan de hand ( idem) * jaarling merries aan de hand * tweejaarse merries aan de hand * driejaarse merries aan de hand * vrijspringen 2 jarigen * vrijspringen 3 jarigen * 3 jarige dressuurpaarden onder het zadel * 4 jarige " " " " " * 5 jarige * 6 jarige * 4 jarige springpaarden onder het zadel * 5 jarige * 6 jarige
dat is jammer zeg, maar volgend jaar is het weer hoor!!!
essiesilly
Geplaatst: 22-10-11 08:31
o leuk! zal het zeker onthouden al zit ik dan misschien iets moeilijker met m n paarden de nu jaarling gaat waarsch. naar de hengstenkeuring, de nu 2 jarige is dan drachig, de 3 jarige misschien verkocht de nu 4 jarige o die kan mee zie ik
Ik hoop volgend jaar mee te doen als mijn merrie 4 jaar is. Momenteel 3 jaar en ik ben nog volop bezig met het zadelmak maken dus dit jaar jammer genoeg nog niet. Wel een toffe en mooie organisatie! Volgend jaar ben ik weer van de partij!
Ja dat zou gekund hebben maar ik wist te laat dat er ook aan de hand mee kon gedaan worden en ze is nog maar sinds 3 oktober bij mij. Dus misschien sowieso wel het beste om toch nog even geduld te hebben zodat ze mij ook beter kent en vertrouwt voor ik op verplaatsing ga
gisteren meegedaan met de oefenavond! we waren heel tevreden over het beestje! Heel gewoontjes springen maar super braaf, makkelijk op de vrachtwagen, los aan het touwtje zonder stres mee, ze heeft zicht voorbeeldig gedragen, we zijn tevreden
@Sympie: Dat is fijn dat alles goed ging. Wist niet dat er ook nog een oefenavond aan vooraf gaat. Zo leer je nog een wat @ Peetje: We hebben wel wat om mee te doen maar is een beetje te kort dag. De 3 jarige Westpoint is nu goed zadelmak maar nog niet op ander terrein geweest (wel in het bos maar dat met zijn maatje mee). En de andere 3 jarige is echt nog te jeugdig, die moet nog bijtrekken zullen we maar zeggen
maar volgende keer zijn we van de partij. Misschien dat ik je wel eens een pb-tje stuur over het hoe en wat. Wij hebben namelijk helemaal geen ervaring met keuring, Ibop, behalen van predikaten etc....
tof he Tamara, willen jullie nog blijven slapen trouwens??
Ik heb zelf mn jaarling meelopen, mn drie jaar aan de hand en onder het zadel, en ik rij n vijf jarige merrie van n vriend( heb ik gister voor t eerst zelf opgezeten, dus ff zoeken) AL met al erg druk dus!