Equador ITP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ceriadwen

Equador ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 18:20

Ik wil niet net als mijn broer 9 jaar wachten op mijn Bokt debuut... dus bij deze.

Hier ben ik, Equador!!

Als mini model nog bij mijn mama op het land. Gekke mensen die kwamen kijken.. heb ze weggejaagd door brutaal mijn tong uit te steken!
Afbeelding

Het hielp alleen niet, want 2 maanden later woonde ik ineens heel ergens anders!!

Afbeelding

Maar het was uiteindelijk niet zo heel vervelend. Ik kreeg nieuwe vriendjes, en ik mocht op schoot!

Afbeelding

En hier ben ik net 1 jaar!!
Afbeelding

Even snacken...
Afbeelding

En weer tijd voor een nieuwe pose
Afbeelding

En met mijn vriendjes heb ik heel lang lekker buiten gewoond.
Afbeelding

Maar nu, nu ben ik een grote jongen aan het worden, dus mocht ik intrekken bij mijn broer!
Daarvoor moesten wel eerst wat noten gekraakt worden. Daar heeft mijn mens wel foto's van, maar we hebben afgesproken dat als zij ooit wil rijden, we mijn ego maar niet te grabbel gooien. Maar vandaag de dag, 2 weken na mijn "operatie" zie ik er zo uit.

Afbeelding

Ik voel me enigszins bekeken...

Afbeelding

Kijk hier overigens mijn ogen uit, want de paddock kijkt uit op de rijbak. Wat mijn broer allemaal moet doen zeg voor een hapje snoep. Hij is vast heel stout geweest, ik niet, ik krijg altijd wel wat lekkers!

Afbeelding

En verder lijk ik eigenlijk heel evel op mijn broer. Ik ben namelijk net zo lui als hij is. Alleen ik ga er gewoon ongegeneerd bij liggen.

Afbeelding

En voor wie mijn grote broer wil zien..

[ITP] Voor het eerst, Vincent ITP

Dit is mijn grote voorbeeld!
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 16-10-11 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Siepie

Re: Equador ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:22

Wat een leukerd! Echt schattig hoe hij bij je op schoot lag!

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:23

He Chell!
Ik zag de titel en ik moest gelijk aan jou denken, en jahoor jij was het! Haha :P
Hij is echt al groot aan het worden, wat hij al was :P

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:24

Mooi paard, ben benieuwd hoe hij eruit ziet ohz!

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 18:26

MandyR_ schreef:
He Chell!
Ik zag de titel en ik moest gelijk aan jou denken, en jahoor jij was het! Haha :P

Nou uh nee.. het is de moeder van Chel. Chelle heeft d'r eigen peerd sinds 2 maandjes weer en deze heeft ze af en toe eens geleend.. maar blijven toch echt van mij :p

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 18:28

GoldenShet schreef:
Mooi paard, ben benieuwd hoe hij eruit ziet ohz!

Voorlopig nog niet. Hij is nu gewoon aan het wennen hoe het leven er uit ziet vanaf een paardenbox ipv het land. Hij is 2 1/2 en was tot 2 weken terug niet in de hand geweest behalve af en toe een knuffel op het land zelf. Over een jaartje kijken we wel eens aan hoe dat hij lichamelijk is ontwikkeld en hoe hij er geestelijk bij staat. Ik heb geen haast, en hij ook niet denk ik zo 's.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:34

Wat een gaaf paard!
Ben benieuwd naar hem als hij uitgegroeid is! <3

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:35

Ceriadwen schreef:
MandyR_ schreef:
He Chell!

Nou uh nee.. het is de moeder van Chel. Chelle heeft d'r eigen peerd sinds 2 maandjes weer en deze heeft ze af en toe eens geleend.. maar blijven toch echt van mij :p

Ooh haha! Foutje :P
Nouja, toen ik Equa had gezien was hij iig veel kleiner, en veel meer jaarling achtig, nou word hij echt al groot en stoer!

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 18:44

Tis echt nog een puppie.. met alles wat hij doet. De hele wereld is nog spannend, maar het vertrouwen dat hij heeft in mensen is ongekend. Hij doet zijn best om je te begrijpen, om mee te werken. Simpele dingen zoals ga om... hij had geen flauw idee, maar pakt alles heel snel op. Dus moet echt uitkijken dat je niet snel teveel vraagt. Voorlopig wil ik alleen kleine basis dingen, aan de hand meelopen, kalm aan de weg op strakjes, wijken voor druk, en dat is het min of meer wel. Er is nog tijd zat om aan de arbeid te gaan, maar het was wel tijd om hem uit de beschermende opfok te halen. Hij moet de wereld een beetje gaan ervaren zoals het is, auto's, honden, vreemde andere paarden, etc etc zodat hij straks niet teveel info ineens krijgt.

Maar ben echt heel blij met mijn frummel. En hij volgens mij ook wel met ons. Hij knort als we aankomen, hinnikt als we weg gaan, en is echt ontzettend relaxed in zijn doen en laten verder. Tis alleen wennen dat hij zo "klein" is. Ben gewend aan Vincent, die is dik 1.70+ en deze tsja.. als hij de 1.60 haalt ben ik al blij.

Maar het zal hoop ik makkelijker zijn, compacter, relaxter, meer meegaand. Zijn broer staat bekend als autistisch schizofreen.. dus het kan dan alleen maar meevallen.. toch?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:12

Whauw wat een knappert! Leuk die witte voetjes en mooie bles!
Heel veel plezier met deze man! :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:07

Wat een lieverd zeg! Begint hij al helemaal te wennen en is alles goed gegaan met ruinen?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 13:30

Ja hij is op zijn gemak. Ze zetten hem iedere dag s'morgens lekker ind e bak zodat hij op zeker voldoende beweging heeft dus hoef alleen te tutten met hem. Met ruinen was het allemaal wel ok.. hij kwam i.t.t. Vincent te snel weer uit zijn narcose dus was even twijfelachtig maar ipv bij geven is de praam er maar opgezet. Was wat sneu maar ziet er nu gewoon weer ok uit. Paar dagen flink dik geweest. Ze noemen hem het liefste hengstveulen sinds lange tijd. hij is braaf, wil alleen kroelen en zoenen, pakt dingen heel snel op. kortom een kleine variant op Vincent wat zoals het er naar uit ziet iets meegaander is.

Jouw paardje ook alles goed?

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:34

Wat een leuk paard! :)