Hier ben ik, Equador!!
Als mini model nog bij mijn mama op het land. Gekke mensen die kwamen kijken.. heb ze weggejaagd door brutaal mijn tong uit te steken!

Het hielp alleen niet, want 2 maanden later woonde ik ineens heel ergens anders!!

Maar het was uiteindelijk niet zo heel vervelend. Ik kreeg nieuwe vriendjes, en ik mocht op schoot!

En hier ben ik net 1 jaar!!

Even snacken...

En weer tijd voor een nieuwe pose

En met mijn vriendjes heb ik heel lang lekker buiten gewoond.

Maar nu, nu ben ik een grote jongen aan het worden, dus mocht ik intrekken bij mijn broer!
Daarvoor moesten wel eerst wat noten gekraakt worden. Daar heeft mijn mens wel foto's van, maar we hebben afgesproken dat als zij ooit wil rijden, we mijn ego maar niet te grabbel gooien. Maar vandaag de dag, 2 weken na mijn "operatie" zie ik er zo uit.

Ik voel me enigszins bekeken...

Kijk hier overigens mijn ogen uit, want de paddock kijkt uit op de rijbak. Wat mijn broer allemaal moet doen zeg voor een hapje snoep. Hij is vast heel stout geweest, ik niet, ik krijg altijd wel wat lekkers!

En verder lijk ik eigenlijk heel evel op mijn broer. Ik ben namelijk net zo lui als hij is. Alleen ik ga er gewoon ongegeneerd bij liggen.

En voor wie mijn grote broer wil zien..
[ITP] Voor het eerst, Vincent ITP
Dit is mijn grote voorbeeld!