Gisteren een kleine fotoshoot gemaakt van mijn knappe ventje Azkaban. Azkaban is 4 jaar en sinds kort onder het zadel. Tis een Haflinger met karakter. Kijk en geniet, laat een berichtje achter wat je van de foto's vind?
Wil je ook zulke foto's en ben je woonachtig in omgeving Roosendaal dan kun je met mij contact opnemen.
_Bitje_
Geplaatst: 02-10-11 10:08
wauw wat een halster hij heeft humor haha, leuk Haflingerding
Hey!!! Dank je wel en we moeten het dagboek weer eens wat bijhouden hahahahaha. Ik kom er soms niet aan toe en merk dat het wat minder wordt, das best jammer.
tot Dagboeks xxx
Mirranda
Geplaatst: 02-10-11 21:20
Wauw! Wat een kanjer. En mooie aparte bles heeft hij Mooie foto's hoor, woon helaas niet echt bij je in de buurt (hoewel.......weet niet wat je in de buurt vind )
Faringo
Geplaatst: 02-10-11 21:21
Heb het echt zo druk op het moment. Misschien dat ik morgen weer even bijschrijf haha
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-11 21:37
Mirranda schreef:
Wauw! Wat een kanjer. En mooie aparte bles heeft hij Mooie foto's hoor, woon helaas niet echt bij je in de buurt (hoewel.......weet niet wat je in de buurt vind )
Hey zo ver woon je niet van me weg hoor, is toch bij Middelharnes??? das denk een half uurtje rijden ofzo.
wat een lollig hoofd, volgens mij echt een dier met humor
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-11 18:52
MiniLoe schreef:
wat een lollig hoofd, volgens mij echt een dier met humor
hahaha dat heb je goed gezien, er zit geen kwaad in maar wel genoeg pit en humor.
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-11 18:53
Aartje schreef:
Inderdaad! Wat een knapperd! Echt een goudklompje (Waar heb je dat halster vandaan??? *hebbuuuhh!!!)
Dank je wel, dat halster heb ik bij een western store gekocht (die rijdende winkel, weet zo de naam niet meer zo snel), wel vrij prijzig maar idd super gaaf.