Ik had gezegd dat ze op Romy mocht rijden. Romy is een erg brave pony en doet geen stap verkeerd. Vroeger heeft ze altijd gereden, maar dit is toch al een minimale 7 jaar geleden, het leek me dus niet zo'n strak plan om haar op een grote, sterke, maar vooral stoute Haflinger te zetten!

Haar vriend kwam ook mee en die heeft Romy nog even uitgestapt. Al met al was het een erg gezellige middag en zeker voor herhaling vatbaar.
En Romy... Die lieve schat, geen stap verkeerd gezet, wat een brave meid is ze toch!

1] Weer even de basis uitleggen. Ze was een aantal dingen al vergeten!

2] En daar ging ze!
Ze kreeg al erg snel de mild, dus ben ik er ook nog even op gegaan. Ze was echter niet zo braaf als anders, in de zin van: kop omhoog, hard lopen, zwalken, gewoon irritant dus.

3] Even doorgepakt en toen liet ze eindelijk haar koppie zakken. wat lijk ik dik hier

4] Bewerkt plaatje van de galop. Romy is een draver en ze vindt galop erg moeilijk. Ze doet het aardig braaf, ze loopt gewoon haar rondjes, maar ze gaat wel erg snel en aan de teugel lopen, daar hoef ik nog niet eens aan te denken. Maar dat komt wel met de tijd

Toen ben ik afgestapt, het was vrij warm en Roompje haar conditie is niet geweldig, plus de paarden maken al een wintervachtje aan, dus ze was behoorlijk bezweet.
Mijn nichtje haar vriend ging haar dus even uitstappen!

5] Yeah!

6]

7] Kom pak je lasso maar!

8] Hij durfde ook wel even los

En toen was de lieve schat klaar, moe en voldaan.

9]

10] Lieve schat!